Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 20 Julai 2010

DULU BESAR SEKARANG KECIL PLAK!!!!!

Salam.. arghhh!!! tension betol la!! baru nak bersemangat nak blogworking!!!! tapi dulu aku ada cerita kat korang aku mengalami kegatalan bila di garu makin besar? betol tak? atau lebih dikenali sebagai gegata sekarang alhamdulilah takde dah TAPI!!!! sekarang banyak plak bintik-bintik kecil merah kat badan aku bila di garu tak jadi besar pun tapi lagi gatal lagi garu makin gatal!!!!!! apa penyakit ni plak!!! tension!!! sekarang tetiba jari kelingking dan jari manis aku sebelah kiri membengkak plak!!!!! arghhh!!!!! seksanya!! harap-harap penyakit ni cepat sembuh... aku dah tak tahan ni... doakan aku yer... aku rindu nak terjah blog korang semua... sob.. sob...





P/S=ni penyakit gegata anak dia kot? sebab sebelum ni besar-besar sekarang tak besar tapi kecik-kecik plak??? adoiyai.. macam=macam penyakit sekarang ni.. eh! aku pun tak tahu aku kena elergic ke gegata????? tapi nak tahu jugak penyakit yang gatal-gatal ni tak boleh duduk tempat panas ke sejuk??????

28 ulasan:

Ann berkata...

check ngn doc cpt...get well soon k...

Awanama berkata...

sabar2!

Awanama berkata...

wah...da jadi bengkak macam tu...

Cik Fasyareena berkata...

aduh dik.bahayanye...mcm2 pnyakit kena..jaga diri dik..g la klinik...

si para para berkata...

nick..g klinik..ambik ubat..makan antibiotik..

annfrendly berkata...

laaa.. kesiannya adik..jari pulak kena.. isk...adik cuba gi klinik balik.. tanya doktor..

akak yg tengok ni pu risau.. apetah adik yang sakit.. berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul.. semoga adik cepat sembuh..

Ren berkata...

sabar yer ..itu semua ujian dr tuhan...ada hikmah disebaliknya.

semoga hang lekas semboh!

hentakbelipat berkata...

gegata? jarang dgr nih..anyway g doc n harap sembuh cepat bro

ZACK ENTRY berkata...

gegata?penyakit apa tuh?


latest entry koleksi terbaik punya

NARDtheNERD berkata...

gi klinik dik. =))
adik allergic apa2 food kot?

yusuf mujahidin ™ berkata...

kesian bro
syafakallah

zulkbo berkata...

salam..
kesian nick..
mesti elergy ni..
ada makan yang tak kena
bawakla ke pakar..

FyZa berkata...

dah pegi kilink blum nie? cek ngan doc btul2..x pun try berubt cara kg..takut mkin melarat..
get well soon..

Unknown berkata...

ann=dh pergi farmasi pun... heheh x pcya doc dia bg ubat x jd ape pun?

Unknown berkata...

lelaki ini=ok2...

Unknown berkata...

fatinzol=eh! bkn bengkak dalam gamabr tu kecik sikit dr dlm gmbr tu..

Unknown berkata...

CF=ok thnkz kak! :)

Unknown berkata...

para=doc x bg mkn antibiotik la...

Unknown berkata...

ann=xnk pegi klinik xpcya doc sy pegi farmasi jer...

Unknown berkata...

janggel=thnkz! :)

Unknown berkata...

HB=tu la penyakit baru ni...

Unknown berkata...

zack=tulis kt google gegata.. ko try tgk...

Unknown berkata...

nardnerd=seafood la kak? sob2...

Unknown berkata...

yusof=thnkz! :)

Unknown berkata...

zulkbo=elergic seafood... sob2...

Unknown berkata...

fyza=sy pegi farmasi je xpcya doktor sbb ari tu dh pegi x jd ape2 pun?

AngahSayang2314 berkata...

angah rasa kan baik adik gi dapat kan injection tau

Unknown berkata...

angah=injection???? xde cara lain ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster