Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 10 Julai 2010

TAFSIR MIMPI ANDA "part 10"

Ha! aku sambung balik pasal tafsir mimpi kali ni part 10 plak? eh! banyak plak tafsir mimpi dalam entry aku yer? tapi nak buat macam mana? kat akaun nuff aku keyword banyak plak tentang tafsir mimpi! haha jadi semakin rajin aku nak letak entry pasal tafsir mimpi ni? hehe


200 Mimpi makan buah berangan : Alamat akan dapat anak yang baik.

201 Mimpi makan buah tomato : Akan diberi pekerjaan yang menyenangkan.

202 Mimpi wajah anda tersenyum : Akan memdapat kawan baru.

203 Mimpi makan bubur : Akan mempunyai banyak kawan.

204 Mimpi makan kacang panjang : Akan ada kesukaran dengan kawan.

205 Mimpi makan coklat : Akan sehat dan kuat.

207 Mimpi makan daging ayam : Akan memperoleh harta.

208 Mimpi makan daging kambing : Akan mendapat rezeki yang halal.

209 Mimpi makan daging kuda : Alamat akan memperoleh kekayaan.


210 Mimpi makan daun sederi : Akan dicintai orang .


211 Mimpi makan ikan : Akan memperoleh wang yang halal.


212 Mimpi makan jagung : Alamat beruntung dan menyenangkan.


213 Mimpi turun dengan lift : Tanda kemerosotan dalam usaha.

214 Mimpi makan makanan beracun : Alamat ada kerugian besar.

215 Mimpi makan kacang goreng : Akan disisihkan kawan sendiri.

216 Mimpi makan katak hidup : Akan muncul penyakit.

217 Mimpi makan kentang : Akan hidup makmur.

218 Mimpi makan kobis : Anda akan segera kawin.

219 Mimpi timbul luka-luka: Akan memperoleh keuntungan.

220 Mimpi tidak mempunyai mata : Alamat sudah dekat ajalnya.


P/S=macam biasalah aku sarankan jangan terlalu percaya sangat ok! ni saja suka-suka jer... kan mimpi mainan tido? hehe



===RAMALAN TEMPAT KE TIGA DAN KEEMPAT PIALA DUNIA===

GERMANY 0 Vs 1 URUGUAY aku rasa uruguay mungkin boleh menang sebab suazo boleh main balik? dulu masa lawan belanda dia takde pun belanda menang tipis jer? rasanya dengan kehadiran suazo mungkin akan mengucar-kacir kan benteng pasukan jerman dan jerman plak aku tak confident dorang boleh menang kalau dorang tetap mempamerkan corak permainan macam dorang lawan dengan spain dulu! membosankan! aku rasa kalau jerman main dengan corak permainan sama macam lawan spain dulu? rasanya kalau jumpa malaysia pun malaysia boleh kalahkan jerman! walaupun muller ada masa perlawanan nanti aku rasa uruguay mempunyai harapan untuk menang gol jaringan forlan atau suazo mungkin dan akhir kata jurulatih jerman memang pengotor! hahahahhaha

24 ulasan:

MR. SYAH berkata...

best mimpi time mimpi2 yg indah.. tp aku selalu dpt mimpi xbest. hahahah..

Fatin Aliyya berkata...

stkt ni aku tader pun mimpi cm bnd2 spt ni...bn2 best mcm strawberi, cklt tue sll muncl bl ak brgn je..haha.=D..

nk mimpi ikan boleh??dpt det bnyk2..haha.gurau2 jek

Cik SHiNJU berkata...

Salam Irfan...

akak mimpi mkn kobis ar mlm td..
hahaha...tipu jer..mlm td x tdo pun..
coach Germany mmg pgotor...yarkkk...jijiks...hahaha..

hans berkata...

tak pernah plak aku mimpi makan2 nih
hish
malam nih nak set mimpi makan tomato la
hehehe

senandung semalam berkata...

msti pelik klau aku mmp sal mkn buah berangan...
ahhaha

annfrendly berkata...

heheh.. akak teringat jurulatih jerman tu.. ceh memang pengotor.. heheheheh....

faizalnizam berkata...

mimpi no 220 tu... tp betul la mcm bro ckp.. mimpi kan mainan mimpi, jgn caya sgt.

Tanpa Nama berkata...

besh2!!!
tapi masih xde...

Reen berkata...

ala cite laa pasal islam tuh!
huhuh

zulkbo berkata...

salam nick..
alamak lupa lak mimpi apa
2-3 hari ni..letih amat,tido mati..he he

Unknown berkata...

mr syah=ko slalu mimpi ape?

Unknown berkata...

fatin aliya=awk selalu mimpi ape?

Unknown berkata...

kak yun=eh! ingatkan btol td? hehe yup! btol3 pengotor! hahhaa

Unknown berkata...

hans=kenapa plak??

Unknown berkata...

senadung semalam=kenapa plak???

Unknown berkata...

ann=eh! akak ade tgk jgk ke aksi dia mkn taik hidung??? jijik kan?

Unknown berkata...

fyzal=ko alami jgk ke bro?

Unknown berkata...

lelaki ini=eh! xde jgk ker? adoi...

Unknown berkata...

reen=dh hbis la cerita tu... hehe

Unknown berkata...

zulkbo=oh... sibuk ke uncle??

annfrendly berkata...

ada.. akak ade tengok.. geli kan..
adeke makan taik idong.. ceh.. hape punya olang lah kan..

Unknown berkata...

ann=tu la pengotor terlampau dia tu! sah dia giler! klu org normal lps korek buang je geli nk pegang lama2... dia boleh plak makan!!! adoi...

AngahSayang2314 berkata...

betul kata nick nie semua ramalan mainan tidooooo kan????

Unknown berkata...

angah=yup! btol3... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster