Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 1 Julai 2010

AWARD

Ha! aku dapat award lagi!! ada 2 award aku dapat dari 3 orang! hahaha thankz kepada pemberi award ni! iaitu...








soalan kepada award dua ni macam sama jer? jadi aku jawab dua-dua sekali...



1.ucapkan tahniah kepada pemberi award?
terima kasih kepada kak alimaz,para dan nana kerana bagi award ni kat saya...

2.senaraikan orang yang layak menerima award?
aku bagi kat semua follower blog aku! sila ambil yer....


P/S=takde bola sepak hari ni boring plak? adoi..

18 ulasan:

annfrendly berkata...

wuih..2 award dari 3 orang sekaligus.. owh.. harini tade bola.. bosan.. nanti world cup abes camne? lagilah bosan berganda2..heheh

NARDtheNERD berkata...

hehe~

sian xde bola sepak..hehehe~

FyZa berkata...

bgus nick.teruskan n rajinkan tangan utk wat tag n award.;)

kiwi berkata...

yeayyyy..dpt award..baiknye irfan...hihi

Unknown berkata...

wahhhh..huhuh...
sonoknyer dpt awrd...heee

zulkbo berkata...

salam nick..
dapat sekali 3?
ramai yang sayangkan anda tu..
mmg boring bila bola bercuti
tapi sehari jer..besok pagi dah
sambung balik..he he

AngahSayang2314 berkata...

wah dik thanks ye beri akak award... ooo sepekara lagi tak ada ke ramalan adik tentang bola lagi..????
apa dah jadi???

Cik SHiNJU berkata...

tahniah dpt award...

yelah nick,akak pun bosan mlm td..
mata dah terbiasa x tido mlm...
tgk perlawanan ulangan jelah...
dh xde mende nak buat...

Unknown berkata...

ann=yup! bosan tol nnt... hehe

Unknown berkata...

nard=tu la pasal... bohsannyer...

Unknown berkata...

fyza=thnkz kak! :)

Unknown berkata...

kiwi=hehehe biasalah... hehe

Unknown berkata...

echah mahsuri=hehehe

Unknown berkata...

zulkbo=btol tu... hehe

Unknown berkata...

angah=bola xde jd xde ramalan la? hehehe

Unknown berkata...

cik shinju=tu la kak bohsan la.... eh! akak minat bola gak ke??

Iznie berkata...

waa, byk dpt award! ...hehe

thnks ko!

Unknown berkata...

iznie=hehhe thnkz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster