Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 7 Julai 2010

KENAPA DENGAN RUANGAN KOMEN??


Aku tak tahulah sama ada masalah ni aku sorang je kena atau korang pun kena? macam ni kisahnya.. eh! tapi sebelum tu aku nak kasi tahu sikit BELANDA 3 VS 2 URUGUAY tadi pagi dorang lawan belanda lawan best jugak la mula-mula tapi dah sampai setengah perjalanan dorang main sambil lewa plak? last minit pun uruguay score lagi sebiji! kalau tak 3-1 je? tapi aku rasalah kalau belanda lawan sama ada jerman dengan spain rasanya belanda akan kalah kalau dorang lawan macam pagi tadi!

Eh! ha! ni nak tanya korang kenapa dengan ruangan komen? bila contohnya ada 5orang komen entry aku? aku pun terbitlah bila aku nak tengok balik entry tu 5orang yang komen tu takde? padahal aku dah terbit komen korang tu!!!! lagi 1 entry-entry aku orang komen
berbeza dengan yang asal! contohnya dalam 1 entry ada 30 ulasan tapi bila aku klik tak sampai 30 pun! aduh!! kenapa boleh jadi macam ni!!!! sapa boleh tolong selesaikan masalah ni! aku sekarang dah takde mood nak berblog sekarang aku punya tension sama macam dalam gambar di atas.. ARGHHH!!!!!



P/S=ada sapa-sapa tak alami macam aku alami ni?

34 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Irfan...jgn la tension mcm gambor tu..hakhak ;p pasal komen ni semer org ade prob yg sama smlm...blogspot mabuk todi kot...hahaha...


Spain boleh menang ke pg sok? ermmm

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

alamakkkkkk..... mesti hantu jahat telah buat ruangan komen ko jadi mcm nie.

huhuhuhu..jgn mrh nick...akk x tahu lah nick. mana tahu nti ada org yg blh tolong.

pepun...g lah blog akk. ada HADIAH MISTERI kat sana.

si para para berkata...

masalah biasa la tu nick...perut pun kadang kadang meragam..hehehe sekarng rasanya dah ok... so jgn tnsn2 lagi nick...senyum selalu :)

HaiDa HiDa berkata...

a'aa masalah yg sama di hadapi semua orang.. rasanya ada masalah teknikal kot.. ari ni rasanya dh ok.. asyik rasanya jer kan.. hehhehee..

arap2 SPAIN menang malam ni.. hehehe..

Loyar Lawa berkata...

jgn tensen2 bro...blogspot pening sekarang... kita hadapi nasib yang sma bro...hahahah

Ren berkata...

yeay belanda menang!!!!

. berkata...

sy pun kena mcmtuh.komen hilang.huhuhu

Tanpa Nama berkata...

ohohohoho
sy pun mgalami masalah sma.tgok ada byk komen d dashboard
bila view..hilg plak 5 tu..ntah kemana.lol

Ann berkata...

de gak prob smlm tp x muncul xkuar komen
xteruk sgt probnyer

arini dh ok...

terokai seni berkata...

heee semua orang kena (sawan tu) penat g jenjalan sambil mengomen kat blog orang rupa-rupanya hampeh tulll

Tanpa Nama berkata...

yup!!!
ak pn pnah kene ..
baru jekw!!

mr.syazwan berkata...

bukan ang je

wan pun masalah yg sama pelik gak...

menggong tul...

apa2 pun pg esok JERMAN PASTI MENANG!

hoho

NAJ HEBAT berkata...

kau tgk aku punye..
lagi damn!!!

buduh2!!!

dah 5 org komen..
dia tulis 0.. sadis!!

oleh itu ... kau tolong komen byk2..

HAHA

mazru berkata...

irfan,

settingkan komen tu terus update..x yah nak g email dulu..senang sekali keje je

zulkbo berkata...

salam..
rasanya semua orang pun
bermasaalah yang sama semalam
kecuali pengguna plug in komen
'instanse debate' mahupun' disqus'
tak de problem rasanya..nampak gaya
nya ada komplot nak kita tukar ke
plug in komen ni..he he(gurau)

Unknown berkata...

cik shinju=eh! smua org kena jgk ker?

Unknown berkata...

para=tu la pasal klu x tnsion gak skrg nmpknya dh ok...

Unknown berkata...

kinakoyu=dh ok dh kak? eh! ade hadiah misteri ker?

Unknown berkata...

haida=eh ok skrg..thnkz! :)

Unknown berkata...

loyar lawa=x tnsion dh ok dh skrg? hahhaa

Unknown berkata...

janggel=ko sokong belanda ker?

Unknown berkata...

wan afikah=eh! kita mengalami nasib serupa la...

Unknown berkata...

A.J=tnsion jgk la td tp skrg dh ok.. :)

Unknown berkata...

ann=ni prob smlm rupanya? oh...

Unknown berkata...

cemomoi=tu la pasal tnsion giler klu jd mcm tu...

Unknown berkata...

lelaki ini=skrg mcm mne?

Unknown berkata...

wan=sapa la yg pnye keje? geram aku...

Unknown berkata...

naj=eh! ko pun kne??? wah!byk org kena...

Unknown berkata...

zulkbo=hmm.. mngkin la kot? uncle kena jgk ker?

Unknown berkata...

mazru=eh! kna setting komen ke? kjab...

annfrendly berkata...

tadi akak baru je bace kat blog sorang blogger.. dia pun cakap komen kat blog ade masalah semalam.. akak tak perasan sebab akak sibuk godek2 blog..

Unknown berkata...

ann=tu la skrg pun jd balik.. adoi...

AngahSayang2314 berkata...

ermm dah jadi macam tue... balik ke???

Unknown berkata...

angah=eh! tu la kak ramai yg kena...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster