Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 20 Julai 2010

AKU MENANG!!!!




Member aku kasi tadi video ni kat e-mail! memang dasyat! hahaha



P/S=kalau ada orang macam ni kat depan korang apa korang buat ek? hehe




=======AKU MENANG CONTEST========

(CONTEST KINAKOYU)


ku tak pernah menang contest pertama kali join terus menang!!! rezeki betol! hahaha dah la aku tak sihat sekarang jadi bila dah menang ni? terubat sikit sakit aku ni menang contest anjuran dari akak kina!! terharu betol... thankz kak!! may god bless u and your family!! amin... hehhee eh! korang taknak ucap tahniah ker???? lalala...

34 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

k x dpt tgk video tue..
sedeyh2!

Ann berkata...

tahniah...

xdpt tgk jugak...tenet slow kot

FyZa berkata...

congrats dek..akak x pernah mng klu msuk contest pa2..sobs..;'(

Reen berkata...

ala
video tuh tak leh load laa .
:(

terokai seni berkata...

takleh layann

Cik Fasyareena berkata...

tahniah dik!
hehe~

molliesa berkata...

tahniah! hehe

AngahSayang2314 berkata...

hahaha.. akak ucapkan tahniah yer dikkkk hehehe

NARDtheNERD berkata...

tak leh tgk la video tu dik..=(

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

salam nick....

akk dtg sini lagi...nti akk akan bg email kat kamu yew.

nti rajin2 ler tgk email.

daaaa.....

TAHNIAH SEKALI LAGI....SEMOGA CEPAT SEMBUH.

AMINNNNN...

XYZ berkata...

wah3 tahniah ye irfan =))

Unknown berkata...

itu video bikin gua hang je der...pastu kalo gua ucap tahniah bole kongsi x present tuh....huhuhuhu...anyway...CONGRATS!

Balqish berkata...

salam ziarah, nick.
nick menang ye??
bagus!!!
rezeki tu.
macam akak aritu la.
tahniah!!!! :D

Ice Juliette berkata...

tahniah abg nick ^^
huhuhu..
tka xphm tu video pe..

Unknown berkata...

kalo jmpe mkhluk begini..akanpitam dgn serta merta

kiwi berkata...

waaa..thniah..sy x pernh msuk contest pn..huhu

Unknown berkata...

lelaki ini=alamak! video ade masalah kot? adoi...

Unknown berkata...

ann=hmm.. sory yer kak..

Unknown berkata...

fyza=akak x try ke? try la mne2 contest? mne thu mcm sy ni pun firts time gak ni...

Unknown berkata...

reen=ade masalah agaknyer...

Unknown berkata...

cemomoi=ape xleh layan tu??????

Unknown berkata...

CF=thnkz kak! :)

Unknown berkata...

cikgu moe=thnkz kak! :)

Unknown berkata...

angah=thnkz! :)

Unknown berkata...

nardnerd=alamak! sory kak...

Unknown berkata...

kinakoyu=thnkz lagi sekali kak! :)

Unknown berkata...

miss xyz=thnkz kak! :)

Unknown berkata...

syazawan=hahha nnt kita bincang dulu.. klu ade byk aku kasi kt ko.. hahhaa

Unknown berkata...

balqish=hehehe rezeki sakit agaknyer? heheh

Unknown berkata...

ice=tika dh tgk x??? thnkz ye tika! :)

Unknown berkata...

ecah=eh! hehehe xnk makan ker?

Unknown berkata...

kiwi=try la masuk mne thu rezeki awk ker?

annfrendly berkata...

tahniah adik.. bestnya menang contest.. :D

Unknown berkata...

ann=thnkz kak! :) hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster