Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 19 Julai 2010

AKU DULUNYA PLAYER ASENAL

Syukur sekarang aku Alhamdulilah beransur pulih walaupun badan masih lagi gatal tapi tak seteruk dulu? lepas aku tido je 24jam!! sampai sakit tekak aku? sakit kepala aku? jadi hari ni aku taknak makan ubat sebab ubat tu mengantuk giler! terima kasih jugak kat korang semua yang tak putus-putus ziarah blog aku ni? sepanjang ketiadaan aku dan terima kasih jugak sebab mendoakan kesihatan aku! aku memang terhutang budi kat korang semua rasa macam nak senarai je nama-nama yang komen entry aku yang lepas punya tapi apa kan daya? aku tak larat lagi baru nak pulih je ni baru datang selera makan balik dan dah berapa kali aku makan pagi ni? mak aku sedih tengok aku sebab aku ni macam orang kebulur yela 3 hari koma tak sedarkan diri!!! jadi sekarang aku nak blogworking semula!!! NANTIKAN KEMUNCULAN AKU!!!





ha! ni nak bagi tahu rahsia dulunya aku bermain untuk asenal..
===NI VIDEO SEMASA AKU MENJALANI LATIHAN DI ASENAL===




korang masih tak pecaya ke? ha! fabregas kirim salam kat semua... lalala...

22 ulasan:

Misz Nuriz berkata...

mengarut ke hapa??
hehehe..

FyZa berkata...

erk..demam x abes lg nie..keh3

Miss Shizu berkata...

nk kwb ke tak nh salam fabregas??aduyai..pening pale la cmnh..=p

Unknown berkata...

Laaa.. Nck kamu tak sihat ker Dik? Sorry aik Hakak lama tak berblog taktau citer.
Semoga makin sihat yer!!!! Ubat kena makan jgn tak makan mcm mana nak sihat babab karang!

terokai seni berkata...

dah kebah ok le tu walaupun tempias mamai masih ada sekurang-kurangnya masih bole berfikir... heee gurau je

NARDtheNERD berkata...

xcaye xcaye.
lalalala~

Reen berkata...

selamat kembali yeah!
hahaha


sudah malas berblogging laa.
tapi tetap akan membaca post post kengkawan kalau ada masa!
:)

deena farhana berkata...

eheh...stil fever ball lg ni..

Ice Juliette berkata...

alhamdulillah abg da shat...
sian die kebulur.. ngee~~

Tanpa Nama berkata...

hahaha giler babeng lu! haha ape2pun mmg mcm btol! hahaha

Unknown berkata...

aku_tiewa=saje2 jer..

Unknown berkata...

fyza=yup! msih dmam bola...

Unknown berkata...

miss shinzu=abaikn... hehehe

Unknown berkata...

jemari=la..ingatkan aakak dh berhenti blog sbb lama x update...

Unknown berkata...

cemomoi=hehehhe ok jer..

Unknown berkata...

nardnerd=nape plak??

Unknown berkata...

reen=eh! la... nape plak?

Unknown berkata...

denna=hehehe ye la...

Unknown berkata...

ice-sob2.. klu tika suapkan selera la kot? hehe

Unknown berkata...

tanpa nama=hehehe thnkz ye? eh! sapa ni>

AngahSayang2314 berkata...

nick kalau nak cepat baik ambil inject tau.. akak dulu pun ambil inject gak.. alhamdulilla dah sihat dah...

Unknown berkata...

angah=klu x inject xpe ke??? sy takut jatum la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster