Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 4 Jun 2011

WUJUD JUGAK NAMA MACAM NI RUPANYA?

Salam.. tadi kawan aku Naz dia datang rumah aku dia tergelak-gelak aku hairan jugak kenapa dengan mamat ni? lepas tu dia kata "nick hang nak tengok tak nama manusia yang paling malang dalam dunia ni?" aku terkejut jugak dan aku nasihat dia tak baik mengejek nama manusia(konon-konon nak tunjuk aku ni baik la ekeke) lepas tu member aku kata "toksah cakap banyak? bawak laptop hang aku nak tunjuk hang kat pendrive aku ni senarai nama manusia di muka bumi kalau hang baca sah gelak sampai terkencing!" aku dengan muka confius ni tertanya la pehal plak dia ni? lepas tu aku pun bawak la laptop aku tu..


kawan aku copy gambar ni kat laptop aku jadi aku pun baca la betol kata kawan aku apa-apapun minta maaf la kepada orang empunya nama kat bawah ni serius aku tak tahan tersembur jugak masa tu korang nak tahu kenapa baca je bawah ni... hehehe

(klik gambar untuk besarkan)

Berak Bin San


Gemuk Bin Buyong


Kote Bin Husin


Katak Bin Sombong


Setan Bin Ahmad


Konek Bin Kulop


P/S=aku first time baca tergelak juga tapi kawan aku gelak siap berguling-guling lagi! dia siap kata " apa punya malang nasib depa ni kalau aku bapak aku letak nama macam ni sah aku tak keluaq rumah selagi bapak aku tak tukar lain? buruk sangat nama macam ni! haha" tapi kalau bagi aku plak kadang-kadang kesian jugak kalau la aku dapat kawan yang nama macam ni memang tak tahu aku nak panggil apa kat dorang takut dorang terasa la plak? tapi nak buat macam mana dah nama dorang macam tu .. hahaha hehehe

13 ulasan:

dill berkata...

Ya Rabbi. kesiannye. g la tuka nama.

dill.

alia ;)) berkata...

AHAHAH .betol betol uhh .tah tah bapak dorang tersalah sebut time nak bagi nama tuh .HAHA .

Tukang Tulis berkata...

diaorg ni mungkin org tua dulu2 agaknya... masa dulu mak bapak x pandai.. x reti mengeja... so bila nk register nama anak gi kat balai polis.. tup2 dpt pegawai polis yg x reti mengeja gak... tu yg tulis nama main amik dapat je janji boleh sebut... pnh baca kat Metro dulu.. mohd yamashita... kelakar siot.. tp apekan nasib... nama masing2...

Iznie berkata...

haha...
adoi, weyh! kesian la kawan...


haha, padahal aku pun nak tergelak gak...
opps, dah gelak jugak...:(
adik aku dah ushar pelik...kakak dia gelak2 time pagi2 buta... :P

kepada empunya nama (kalau betul ada la), saya minta maaf ye...sangat tak sengaja untuk tergelak. sangat.

arenafon berkata...

aku yang kerja berhadapan dengan warga asing hari hari ni pun macam macam nama aku jumpa....petang tadi nama wak Indonesia ni, nama dia PUKIDIN...aku tak tau lah mana dia dapat nama nih....bukan nak mengata, tapi tu lah hakikatnya

fArAh07 berkata...

haha
xde kejeee

Encik MamaT berkata...

btol ke ni.... perghhh.. mcm tak percaya... mungkin ada maksud lain kot... eheheh

Wanie Affandi berkata...

hahhahahaha...kalau name berak sure cam ape masa skul dulu..BERAAAAAKKKKK!!!!

Awan Biru berkata...

Tak baik tau gelakkan orang. Nama itu satu doa dan mereka boleh menukar nama mereka jika mereka tidak menyukai nama tersebut pada saluran yang betul.

cik zaza berkata...

mungkin org tersilap tulis masa nk buat surat beranak kot. kesian..

Sang Pemerhati berkata...

astaghfirullah..takleh dah tahan tak tergelak...simpati ade gak...orang dulu mmg ske bg name yg tak elok erk

chemay berkata...

kesian nya nama macam tu.
apa punya ayah la yang sanggup bagi nama anak macam tuh.
-.-

asliner berkata...

ish..
betul ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster