Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 7 Jun 2011

KUCING MABUK!

salam... ok! kali ni aku nak tunjukan seekor kucing yang agak "mabuk" atau dia pening kepala atau entahlah korang nilai la sendiri sebab tengok cara dia jalan semacam je? hahaha




P/S=kadang-kadang tengok cute pun ada? hehehe

14 ulasan:

Raji and Yeen berkata...

hahaha dorg pusing2kan kucing ni ker smpai mabuk? hak2

dill berkata...

die mamai ape? haha!

dill.

Lily berkata...

Comel la kucing tu ^^

Freaky berkata...

haha kucing tengah khayal tu baru bangun tdo

Ali ridha berkata...

kucing rumah aku dulu pernah jalan ke belakang.pening sebab kepala kena tutup.

chemay berkata...

comelllll..
macam pening2 semacam je
hehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

comel tapi meong... hahaha

ayie berkata...

haha kesian pulak aku tgok kucing ni

brat2104 berkata...

sama ada baru lepas main pusing2 atau baru lepas naik roller coaster..

kiwi berkata...

comellll ^^

ïêmå å¢klê§ berkata...

xpe, mabuk kucing tetap nampak comey...

ainol akasyah berkata...

selama ni tgk org yg mabok..sekali kucing pun ada yg mabuk da hehe

asliner berkata...

saya rase tuan die bagi minum air daun ketum..haha
tapi comel gile kucing tue..=)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

ini mesti tuan dia bg dia air mabuk nie. sebab tue jadi mengong semamcam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster