Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 4 Jun 2011

BIAR BETOL DIA MAKAN BINATANG NI!!

Salam.. kali ni aku nak tunjuk video yang agak menjijikan serius bukan main-main ye! aku bila tengok video ni terkejut jugak biar betol dia slumber badak je makan binatang ni!!!! eeee.... tak percaya tengok la kalau tengah makan di larang melihat...


video


P/S=kadang-kadang kesian pun ada takkan la takde makanan lain sampai dia sanggup makan binatang yang kotor ni?? adeh..

12 ulasan:

lala shaheila berkata...

week..muntah sambil berlari..

nawal addina berkata...

ngeEe . tak tngk pon tape -.-

Wanie Affandi berkata...

tikus ke tu??

nero berkata...

dia makan tikus ke cicak? tak berapa jelaslah benda yg dia makan tu.

cik zaza berkata...

adeh.. tak sanggup nak tengok.

org muo berkata...

wow!!! real laa..dah mcm haiwan je :)

Awan Biru berkata...

Sanggup mati kelaparan daripada makan benda kotor alah tu.

Sang Pemerhati berkata...

guys..ni kira standard laa...kalau jadi askar pun..makan binatang gak...tp dlm situasi nih...die takde duit...die mkn je ape yg ade utk survive..

ayie berkata...

haha entry ko semkain ganas la..hehe.. laju je entry baru keluar..xdpt tangkap..haha..

jom makan tikus..heeeeee

BENA berkata...

YEKSSSSSSSSSSSS. tak sanggup nak tengok sampai abes vdeo nih . geli !!!! ;)

Anne berkata...

huhu..baru je kemarin jenguk belog ni..hari ni jenguk balik.wah..cepatnye ade entry baru..huhu..

emieysandra berkata...

xmo tgk..kang xleh makan slme sbulan =.="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster