Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 6 Jun 2011

JANGAN TIRU PERBUATAN NI

Salam.. kali ni aku nak tunjukan video yang agak merbahaya di cuba tapi bila tengok macam lawak pun ada! ha! senang cerita korang tengoklah sendiri...




P/S=kenapa kalau tengok orang berpakaian macam ni mesti semua pekedai ingat dia pencuri ek? hehehe apa-apapun jangan pandai-pandai cuba nanti silap hari bulan kena cekup polis.. hahahaa

10 ulasan:

Anne berkata...

hoho..kene pakai baju kaler pink baru x mcm org jahat kot..huhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

memang betol jantan ni nak cari gadok or nak perhatian dari orang ramai... hahaha

jeely jelly berkata...

hahaha !! i will call the police ! haha

asliner berkata...

bengkek nye!
yang die gi pakai 'stoking' tue apesal..
tak pasal2 orang ingat dye robbery..haha

Awan Biru berkata...

Memang tak berani buat punya. Kang tak pasal-pasal kena hempuk.

WanFadhilah berkata...

hahahhaa.. kesian gila. tak pasal2 kena cop sbg perompak. tapi apa la motif dia pakai macam tu. ish3..

chemay berkata...

sengal nyee
-.-

Shima Hishamuddin berkata...

sah tak ada keje orang ni. sape tak takut kot. haha

::FAIZ FARISH:: berkata...

hahaha.....

Raji and Yeen berkata...

hahaha see how people judge xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster