Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 14 Jun 2011

BATU BERDIRI SENDIRI!

Salam.. kali ni aku letak entry pasal video balik fanomena batu berdiri! korang cuba tengok aku pun pelik macam mana batu tu boleh berdiri sendiri? memang misteri betol tengah-tengah malam plak tu! perghh!!! hmm...



video

P/S=kalau tak salah aku kejadian ni berlaku kat perlis tahun bila aku tak pasti plak? memang menyeramkan...

13 ulasan:

baincardin berkata...

misteri ni.....

ayie berkata...

betul ke video ni?

ïêmå å¢klê§ berkata...

mesti ada tali ni...

Raji and Yeen berkata...

uish misterinya.. o.O

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sejarah mitsubishi lancer dan enjin mivec

uihhhh mistiknya... pelik tapi benar .... tak pernah jumpa batu cam tu

Hans berkata...

adoi
macam2 hal
keajaiban tul

Header Baru Blog Hans....Comel Tak?

nairaariaa berkata...

eeii..btol ke nie?seramnyerr....

rubi @ cawan2 berkata...

mana ada berdiri sendiri lar. ni gambar batu dah berdiri pun.

biasanya kitorang dirikan sendiri batu. dgn angle yg betul, batu boleh tegak.

Sang Pemerhati berkata...

kalau org buat..mmg rajin habis laa...nak tentukan angle yg betul..lepas tu nak buat banyak camtu lagi...isk2..

M@M@ SH@RIDZ berkata...

betul ke ni? cam x caya jer.

adwafarahin berkata...

mmg misteri..seram pon ada -__-

alimaz kembara terasing berkata...

saya org perlis... saya tau batu tu di atur... ehheheheh ye kew...

asliner berkata...

nanti dah siang saya tgklah bideo nie..
tengah on9 malam2 nie..
seramlah pulak..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster