Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 14 Jun 2011

HUTAN BATU

Salam.. kali ni aku nak tunjukan gambar hutan batu! kenapa aku panggil hutan batu? sebab nampak macam pokok tapi semua kat dalam ni ibarat batu! ha! susah nak explain korang tengok la sendiri...









P/S=pelik kan? nampak dari jauh macam pokok je semua batu-batu ni? sebab tu aku katakan ni hutan batu tapi kat negara mana aku lupa plak? hehe

12 ulasan:

chemay berkata...

wahhh..
ada jugak
hebatnye ciptaan tuhan
:)

NARDtheNERD berkata...

takut la gambar number 4 tu..
:)

Sang Pemerhati berkata...

dengan ketinggian 30 meter dari udara lepas tu terjunam...pheeeewww...Innalillah..

Miss A berkata...

Lawa lah hutan batu.huhu unikk!

asliner berkata...

uish..
memankutkan kalau tajam2 tue..
tersilap langkah au tak tercucuk..huk3

Anati Soki berkata...

seyes unik!!
agungnya ciptaan ALLAH

zulkbo berkata...

salam Nick..
mak aih..yang memanjat tu
kalau jatuh mau mati tercacak
batu tajam nanti..

::FAIZ FARISH:: berkata...

kuasa Tuhan

dill berkata...

unik. subhanallah.

dill.

NICK IRFAN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
konda berkata...

Kat china la tu

konda berkata...

Kat china la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster