Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 13 Jun 2011

LELAKI GILA DI TIANG ELEKTRIK

Salam... kali ni aku nak tunjukan video yang aku rasa lelaki dalam video ni katogori orang yang bodoh! tak percaya korang tengok la sendiri...




P/S=aku pun mushkil kenapa la lelaki ni sanggup pertaruhkan buat aksi macam ni? merbahaya tu!!! aku rasa mesti ada orang tawarkan dia wang...

12 ulasan:

::FAIZ FARISH:: berkata...

haha dunia2

hana berkata...

ala..
x leh tgk vid..
tenet lmbab..

chemay berkata...

apadehal nye laki tuh?
aiyaaaa
-.-

cikpuanWani berkata...

Insane -_____-

YanTzYanTtiE berkata...

ish ish

Raji and Yeen berkata...

ak lak yg takot nk tgk x.x

adwafarahin berkata...

gila die berani mati btl!

IMANSHAH berkata...

agak bodoh ar

ekin alias berkata...

kehebatan dia terserlah haha

Sang Pemerhati berkata...

ini mesti kes takde keje nih...panjat-panjat cari nahas...

Shima Hishamuddin berkata...

kalau jatuh memang nice lah. haha

Oasis berkata...

Huhuhu..sedih, xleh tgk format video tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster