Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 11 Jun 2011

KEBETULAN ATAU DIA MEMANG PRO!

Salam.. kali ni aku nak tunjukan video yang korang tengok pun mesti korang akan kata "wah! macam mana dia tahu??" tak percaya cer terngok video bawah ni...




P/S=aku bila tengok video ni tak dapat bayangkan macam manala kalau dia tak dapat tangkap? koma dah dia ni....

11 ulasan:

syrupmasin berkata...

gile hebad

cikpuanWani berkata...

wah +.+ superman baru .. terminat puLak :P

Sang Pemerhati berkata...

huiyooo....memang terhebaddd laaa.....

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
sejarah honda civic ej @ ek


eeeemmm kadang tu secara kebetulan ajerrr.... nak wat camner dah dia bernasib baik masa tu

Iznie berkata...

ececey....muka dia memang tak bley blah la weyh...haha

bangga arr tu...haha

NARDtheNERD berkata...

dia ada mata kat belakang kot...
hehe

:P

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

akk rasa betullah...dia mmg terel tue.

Raji and Yeen berkata...

wehhh perghh gmpak gle >.<

chemay berkata...

hebaddd nyeee
:)

zulkbo berkata...

salam..
ermmm..layan juga..
wah hebat...
:)

puteri ain berkata...

perghh ! style gilaaa ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster