Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 7 Jun 2011

HEBATNYA LELAKI NI MAIN TELOR!!!

Salam.. ha! sapa yang baca tajuk entry aku tanpa lihat kat gambar bawah ni mesti pikir lain kan? hish! tak baik la korang ni sebenarnya aku cuma nak tunjukan lelaki bawah ni susun telor menjadi replika! hebat kan?? tapi kalau aku jadi dia ni takde masa nak susun telor buat macam ni baik aku ambik masak je buat telor goreng lagi sedap.. haha





P/S-memang penyabar dan teliti betol lelaki ni? kalau la orang bagi aku rm1 juta pun belum tentu aku boleh buat macam ni susah oh...

14 ulasan:

Raji and Yeen berkata...

wew susah tuh nk ksi telur tu tak jatuh erk

solomolo berkata...

telur owh telur...

dill berkata...

terbaek woh. kreatif!

dill.

Cik SHiNJU berkata...

Kalau diberi 1 juta,akak sanggup try buat gak..huhuh..pastu boleh jadi tokey ladang ayam telur... :P

::FAIZ FARISH:: berkata...

hebat

Iznie berkata...

fuyooo...hebat!

kella berkata...

wowww!!! ini baru betul main telur.... terbaik tuh

kiwi berkata...

kemungkinan besar telur tu dah masak/rebus. kalau telur mentah, mustahil boleh berdiri tegak [agaknye]

zazaw berkata...

pehh.. gila lah punya kesabaran tahap tak ingat ni hah

cik sakdi berkata...

mau krem kepale nak susun telur tu. haha

Awan Biru berkata...

Wo, kagum dengan beliau. Sudahlah banyak risiko seperti pecah, memakan masa lagi, nak teguhkan lagi... memang salutlah.

puteri ain berkata...

jujur cakap. memang tak ada kesabaran lgsg untuk semua ni .haha

- zuriey - berkata...

terbaik dr ladang..bukan senang tu

Miss A berkata...

Erkk,telur?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster