Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 30 November 2010

PONTIANAK GIGIT AKU!!

salam... hahaha tajuk entry tak boleh betol! bukan apa tapi ni kisah betol punya! sebab tadi aku bangun pagi masa nak solat subuh aku terasa tenguk aku sakit plak? bukan sakit tengkuk sebab tidur silap bantal! tapi sakit dia macam baru lepas kena injection je tengkuk aku ni? adakah pontianak bertaring gigit aku????



Lepas bangun dan ambil sembahyang dan solat terus aku tengok cermin? alamak!!! tapi tak nampak plak? Yela mana nampak sebab belakang tengkuk jadi aku suruh mak aku tengok kat tengkuk aku? bila mak aku tengok dia kata "Arghh!!!" mak aku terkejut sebab ada kesan 2 lubang kecil plak kat tengkuk aku ni? tapi bapak aku kata mungkin tercucuk apa-apa kot? jadi aku abaikan taknak pikir apa-apa..


=Tapi aku ada cerita kat kawan aku 2 orang lelaki dan perempuan yang sorang perempuan kata "pontianak gigit hang sebab hang hensem nick!" huh! betol ke pontianak ni akan gigit orang yang hensem saja?

=Takpe abaikan aku tanya kawan aku Nazir dia kata "pontianak gigit hang sebab dia suka hang?" arghh!! tak sanggup aku!! ngeri dengar harap-haraplah bukan!

=Aku tanya lagi sorang lagi kawan aku Yana dia plak kata "lelaki hensem darah dorang sedap sikit?" gulp! menyesal jadi lelaki hensem! haha



P/S=jadi kesimpulan cerita aku ni jangan percaya cerita karut mana ada pontianak gigit tengkuk orang plak kan? kan? (padahal saja nak sedapkan hati jer) ok! nanti aku upload lagi pic yang menarik....

26 ulasan:

Sophie Al-yahya berkata...

lek2 dulu..mungkin mmg pontianak kot??? heeeee....

Shannice berkata...

hahaha.. kelakar!... org hensem ni darah dia sedap lagi kot... haha... erggh.. ngeri plak tengok pic tu... hohoho

rossoneri berkata...

dulu pernah mimpi ada hantu datang, pastu bangun2 dari tido je ada kesan lebam kat kaki..

jadi, jeng jeng jengggg ada mimpi apa2 x..eheeeee

mr.syazwan berkata...

ada sorang ni dia x gigit tengkuk lalu meninggalkan tanda2 kecil merah

pontianak ke tu???

kihkih

EmanCloud berkata...

nick nanti try la gravatar tu. weh sorry. NICK CULLEN..

i'm shin... i'm inesen berkata...

nak rasa skit darah tu leh... kot kot aura ensem tu menyerap kat shin.. teringin gak nak jadi ensem huhu

p/s : len kali buat note kat tepi bantal.. 'kehadapan pontianak.. jgn geget kuat2 leh x.. paling sempoi.. love bite suda la.. terima kasih'

Jey Yusuff berkata...

mesti anda akan bertukar menjadi pontianak pas ni

Fakhrur Razi berkata berkata...

dh lama xtgk kau buat entry cmnih
hak2

ak rasa lipas yg gigit kot
(xpuas hati org ckp vampire gigit org yg hensem)

ANATI SOKI berkata...

hehehe.. sbb anda hensem! mmg betul!ahaha

asliner berkata...

nick nie suke mengarut jer..
hoho=p

Cik SHiNJU berkata...

Kalau gigitan ade dua kesan lubang ni biasanye ular..huhuh.. :D

m!da BucHuxX berkata...

woowowo ..aper rase. .??strawberi ader./??heheh

NICK IRFAN berkata...

sophie=gulp!

NICK IRFAN berkata...

Shanice=kwn sy yg kata,..

NICK IRFAN berkata...

rosso=ada!!

NICK IRFAN berkata...

wan=languir agaknya? hahaha

NICK IRFAN berkata...

eman=nick cullen????

NICK IRFAN berkata...

shin=hahaha ada2 je bro shin ni! tp kdg2 ok je pendapat ko tu nnt nk try la... kui2..

NICK IRFAN berkata...

jey=jd mcm twlight plak!

NICK IRFAN berkata...

raji=tu la tetiba nk buat entry mcm ni plak? hehe eh! jgn risau nnt aku suruh dia gigit ko plak? haha

NICK IRFAN berkata...

ananti=hehehe thnkz!!

NICK IRFAN berkata...

asliner=nape plak? hancurnya ati sy.. sob2...

NICK IRFAN berkata...

yun=huh! sy umah flat mne ada ular...

NICK IRFAN berkata...

mida=rasa coklat kot? haha

annfrendly berkata...

adik.. isk...
hampir pengsan akak..
takot ler...
tak berani nak bace @ lame kat entri ni... isk... pukol 3.04 pagi ni...
takot..

NICK IRFAN berkata...

ann=hehehe mne ada seram kak.. misteri jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster