Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 11 November 2010

LUKISAN AJAIB "siri 8"

Salam.. bertemu lagi! hehe kali ni sambungan gambar lukisan ajaib yang seterusnya plak! memang aneh betol lukisan-lukisan ni memang tinggi imaginasi pelukis....









P/S=amacam menarik tak? hehe macam biasa kalau tak nampak sila klik pada gambar aku tak boleh letak gambar-gambar besar sebab nanti nak loading lambat...

28 ulasan:

Nordin berkata...

cantik dan unik. hehe

one2paii berkata...

gambaran yang menarik..nampak cam real

mR.sYaH berkata...

menarik!!

FyZa berkata...

gambar ke4 n ke5 cantikkk! ;)

Cik SHiNJU berkata...

Kalau dpt gantung kat dinding umah kan beshh.. :p tapi mesti mahal giler lukisan2 neh.. :@

|-sw33t-dream-| berkata...

wah..sgt tinggi imaginasi dorang...
tp klu tak tinggi...tak de nilainya pulak kan?

btw suka gambr no 3..
hehehe...
nmpk unik..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hmmmmmmmmm menarik..

cemomoi berkata...

kalu semua dinding rumah buat gini mau ada yang sesat nih

::FAIZ FARISH:: berkata...

suka gmbr no 2....

m!da BucHuxX berkata...

menarik gilerrr..

- zuriey - berkata...

menarik..tapi tak berapa seni nak menilainya

AngahSayang2314 berkata...

kalau di lihat gambar2 kata atas nie semua ada org hehehe

rossoneri berkata...

gambar yg 1st tu macam ketupat hehhee

Ann berkata...

tgi tol imaginasi pelukis ni...unik

NICK IRFAN berkata...

nordin=btol2....

NICK IRFAN berkata...

ome2pai=btol3...

NICK IRFAN berkata...

mr syah=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

fyza=yg mne ek?

NICK IRFAN berkata...

shinju-yup! msti mahal sbb unik...

NICK IRFAN berkata...

sweet dream=btol tu...

NICK IRFAN berkata...

alimaz=thnkz!

NICK IRFAN berkata...

cemomoi=btol2... hehe

NICK IRFAN berkata...

faiz=hehhee

NICK IRFAN berkata...

mida=thnkz!

NICK IRFAN berkata...

zuriey=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

angah=eh! x perasan plak? tajam mata akak...

NICK IRFAN berkata...

roosoneri=eh! hehehe

NICK IRFAN berkata...

ann=yup! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster