Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 5 November 2010

NAK TENGOK HANTU TAK? "part 5"

Salam... kali ni aku nak siar lagi video hantu! hehe jangan marah ye semua? tapi nak buat macam mana semenjak dua menjak ni aku tetiba obses plak dengan benda ghaib ni? kalau korang nak tahu kat laptop aku ada banyak video dan gambar hantu!!! hehehe







P/S=eh! ha! korang nampak tak pontinanak tu mula-mula ada lepas tu hilang plak!! macam mana pendapat korang? aku pun 50/50 jugak la...

28 ulasan:

Epul Azimi berkata...

takut lah aku nk tgk video2 cmni....hehehe

sugar2 kapas strawberry berkata...

taknk tgk..hehehe

nas berkata...

erk..aku punyer intenet mmg lembab..lagi2 nak load video...errkk;..sori ea irfan :P

latest entri:

salahkah aku berkahwin dengan wanita berusia???

Fyzal berkata...

aku pun 50 - 50 la bro.

kiwi berkata...

jgn2 dia edit...hehe..

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
Sila Lawat Kami kembali
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Salam kunjungan salam ziarah….

woooooo.... yup aku sedang menontot citerrr hantu itewww....

macam misteri alam ghaib plak rasanyerrrr....

Azza Zahra berkata...

nak tgk lagi!
tp, takot mlm2 cemini.
Tgk esok lar yer.
^_~

mR.sYaH berkata...

aku video2 camni xcaya r.. heheh..

BENA berkata...

alaaaaaaaaaaa. tuka la jgn antu lak. lawak2 pulak ke. bena takutt nk tgk! hahahaha

- zuriey - berkata...

tak suka lah topik ni..sekali sekala takpela

Seri berkata...

macam susah pula nak percaya

tapi syaitan memang ada, boleh menjelma2

MRV berkata...

Aku pun 50/50 la jugak...

NICK IRFAN berkata...

epul=huh! nape plak ok jer aku tgk...

NICK IRFAN berkata...

sugar kapas=jgn tkut sy ada... hehehe

NICK IRFAN berkata...

nas=oh.., xpe2...

NICK IRFAN berkata...

fyzal=aku pun sama gak...

NICK IRFAN berkata...

kiwi=xthu la...

NICK IRFAN berkata...

afzainizam=hantu ape plak ko tgk bro?

NICK IRFAN berkata...

azza=nak tgk lagi ke?

NICK IRFAN berkata...

mr syah=hehehhee

NICK IRFAN berkata...

bena=huh! hehee

NICK IRFAN berkata...

zuriey=ok2....

NICK IRFAN berkata...

seri=btol3....

NICK IRFAN berkata...

MRV=susah nk tentukan la...

Azza Zahra berkata...

Dh tengok da.
(@_@) aiyoo

NICK IRFAN berkata...

azza=percaya x?

Azza Zahra berkata...

Dua kali aza tgk.
Kali pertama, tkejut.
Yer lar, muncul tiba2
pastu ilang.

Kali kedua, tengok lagi,
Pastu terpikir, ntah2 antu
tuh cepat2 menyorok lalu bawah
pas camera shoot kat tempt
tuh balik. Mungkin~

NICK IRFAN berkata...

azza=mngkin jgk kot? pelik kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster