Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 15 November 2010

BERANI BETOL DORANG NI!!!! "part 3"

Salam.. sambung lagi tentang gambar orang yang berani! aku memang respek dorang kadang-kadang rasa kesian plak sebab dorang sanggup ambik risiko demi mencari rezeki? jom tengok gambar di bawah ni...












P/S=memang mengerunkan! ha! nanti aku siar lagi gambar-gambar seterusnya.... hehehe

24 ulasan:

rossoneri berkata...

fuh xmenahan letak tangga atas tangga lagi

one2paii berkata...

hahaha..mmg x takut mati dorang nie

BENA berkata...

banyak betul gamba2 pelik2 extrem die nih . heheheh~

NARDtheNERD berkata...

hoho.
gayat nyaaa.
:))

Ann berkata...

berani betul lah diorng ni..........nyawa lg penting

::FAIZ FARISH:: berkata...

Selamat Hari Raya AidilAdha

Gila Brani.....

FyZa berkata...

kat m'sia pun ada gak kan..tmbh2 tgk org luar yg dtg m'sia utk keja demi sesuap nasi..hhmm

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

gerun sungguh .

selamat hr raya :)

Nordin berkata...

wow! agak2nya diorang ada buat surat wasiat tak? hehe

kiwi berkata...

msti dorg dh bse bwt kerja cmni

Afzainizam berkata...

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

eeeemmmm itu lah mencari sesuap nasi mengeluarkan keringat peluh malah ade yang menggadaikan nyawa...

bahaya betul lahhh

cemomoi berkata...

tu gagah brani tul tu

NICK IRFAN berkata...

rossoner=bahaya kan?

NICK IRFAN berkata...

one2pai=yup! btol2...

NICK IRFAN berkata...

bena=ada lagi lps ni... hehe

NICK IRFAN berkata...

nard=hehe btol2...

NICK IRFAN berkata...

ann=btol tu...

NICK IRFAN berkata...

faiz=btol3..

NICK IRFAN berkata...

fyza= tu la.. kesian...

NICK IRFAN berkata...

elisme=selamat hari raya jgk! :)

NICK IRFAN berkata...

nordin=x pasti plak?

NICK IRFAN berkata...

kiwi=mngkin kot?

NICK IRFAN berkata...

afzainizam=tu la kesian plak?

NICK IRFAN berkata...

cemomoi=btol2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster