Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 19 November 2010

BERANI BETOL DORANG NI!! "part 4"

Salam.. aku cadang nak letak entry pasal fakta macam semalam? tapi kat folder aku ni banyak plak gambar-gambar yang menarik? aduh... jadi aku nak habiskan gambar dalam laptop aku baru aku nak fikir entry lain plak? hehe apa-apapun korang layan dulu la gambar-gambar orang yang berani...









P/S=macam biasalah kepada siapa tak nampak gambar aku letak ni? sila klik untuk besarkan... hehe

32 ulasan:

asliner berkata...

nick..
yang nie bru mengaku yang dyeorng nie mmg berani buat tebiat!
sje crik penyakit boleh x..haha

Ann berkata...

tak syg nyawa tol diorg ni..seriau tgk

m!da BucHuxX berkata...

esh2. .awat hang nak mati kaa.hee:DD

BLADE EDGE berkata...

hohohhooo...gmbr yg last tu paling bahaya..cari pasal jer kalo kene sambar dek kilat...

Munirah Ismail berkata...

best kalau part time job gini nih ;p

Lelaki Ini berkata...

argghh!!!
xmo tgk!!!
takut!

nape gmbar kecik sgt?

- zuriey - berkata...

bahaya betul keje diorang ni..takut tgk

princess ain ♥ berkata...

siyesly kaki terasa ngilu n ngeri...huhu, mane dpt gambar2 ni? interesting..

NARDtheNERD berkata...

kecutt perutt i tau.
hehe.

tot tot kecik berkata...

salam..


btol ke ade yg wt cani..??
ish ish ish..dahsyat sgguh..!



senyum2 selaluuu... :)

FyZa berkata...

demi cari sesuap nasi..dorg sanggup wat keja apa ja kot..;)

rossoneri berkata...

wooo yang kat kabel tu gempak

mR.sYaH berkata...

berani betul.. tp demi mencari rezeki..

Ieqa Swetluv berkata...

mak aih.. speechless

ieda berkata...

GAMBAR KE 4 TU...AMBOI....BERANI SUNGGUH.KITA TGK PUN DAH GAYAT.

Afzainizam berkata...

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

woooooo dahsyat tak sanggup lah rasanyerrrr.... kalau bagi sejuta ringgit pun tak mau lah.... tapi nak buat camnerrr dah rezeki dia pun...

NICK IRFAN berkata...

sliner=btol3...

NICK IRFAN berkata...

ann=cari nahas ni...

NICK IRFAN berkata...

mida=mngkin jgk... hehee

NICK IRFAN berkata...

blade=btol3...

NICK IRFAN berkata...

munirah=huh?

NICK IRFAN berkata...

lelaki ini-letak besar takut lambat loading...

NICK IRFAN berkata...

zuriey=seriau,,,

NICK IRFAN berkata...

ain=ada la... hehe

NICK IRFAN berkata...

nard=jgn tkut sy kan ade? hehe

NICK IRFAN berkata...

tot=dorg mmg berani...

NICK IRFAN berkata...

fyza=btol tu...

NICK IRFAN berkata...

roosneri=hehe

NICK IRFAN berkata...

syah=sian dorg ni...

NICK IRFAN berkata...

ieqa=sma la.. hehe

NICK IRFAN berkata...

ieda=sama la hebag dorg ni...

NICK IRFAN berkata...

afzainizam=bto3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster