Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 10 November 2010

LUKISAN AJAIB "siri 7"

salam entry kali ni aku nak letak pasal gambar je dulu nect time aku letak pasal lain plak? layan dulu la lukisan yang pelik-pelik ni... hehhehe









P/S=kalau tak nampak apa yang aneh kat lukisan di atas sila klik pada gambar? hehe

22 ulasan:

FyZa berkata...

keh3..mcm2 ada dlm gmbr nie ek..tp kocik sgt..;p

cemomoi berkata...

sapa la pelukisnya tu, nak buat mural kat rumah la

asliner berkata...

pelik x pelik jugak lar..=)

- zuriey - berkata...

mana dapat gmabr2 ni..cantik

::FAIZ FARISH:: berkata...

suka yg 1st

Cik SHiNJU berkata...

Salam Irfan...

Akak suke tgk lukisan2 camni..
At least ade gak objek utk direnung..
Kalau lukisan abstrak akak lg serabut ade la nengoknye..

m!da BucHuxX berkata...

mmg aneh la. .sgt artistik . .masih memikirkan cara nak buat cmtue. .

Hanim Mahali berkata...

pelik but still nice look ... ^_^

AngahSayang2314 berkata...

kalau tak nampak itu tandanya nak mampus hahaha bak kata p.ramlee hehehe

pawaka19 berkata...

yang pelik no4 ngan 5..sebab no4 tu depa main layang2 kat patung..dan no5 lak semua org pakai payung..

Cheqna berkata...

pandai adik "korek" gambar2 ni

:-)

NICK IRFAN berkata...

fyza=x boleh letak besar sbb nk loading lambat

NICK IRFAN berkata...

cemomoi=sy la.. lalalala

NICK IRFAN berkata...

asliner=tu la mmg aneh...

NICK IRFAN berkata...

zuriey=ada la.. hehehe

NICK IRFAN berkata...

faiz=huh! yg mne ni?

NICK IRFAN berkata...

shinju=nnt sy letak lagi...

NICK IRFAN berkata...

mida=sama la dgn sy jgk...

NICK IRFAN berkata...

hamin=hehhehe thnkz!

NICK IRFAN berkata...

angah=hehhehehhe

NICK IRFAN berkata...

pawaka=yup! pelik2 semuanya...

NICK IRFAN berkata...

cheqna=biasalah... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster