Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 13 November 2010

BERANI BETOL DORANG NI!!! "part 1"

Salam.. kali ni aku nak tunjuk kat korang semua orang-orang yang paling berani di dunia!!! serius memang berani! aku respek dorang ni sebab kalau aku orang bagi sejuta pun belum tentu aku nak buat macam dorang ni sebab risiko apa yang dorang buat ni! nyawa terancam!! tak percaya sila tengok di bawah ni...









P/S=amacam berani tak dorang ni? ha! ni baru sikit nanti aku siar lagi gambar-gambar seterusnya..

25 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

eleh...akak pun bani tau..
tapi bani tgk jek la..huhuh :p

rossoneri berkata...

sabo je lah..rilek je dorang tuh

one2paii berkata...

hahhaa..gua ngatla kan..kapla dorang dah cuhkup keras ar..tuh yang berani semacam jerk..haha

Fello Ariza berkata...

giler lah...

berani betol...

eh nick..

meh ambik award :)

Lelaki Ini berkata...

menakutkan!!!

mr.syazwan berkata...

ni mmg org ckp MALANG KONPEM BERBAU!

etuza berkata...

Nick Irfan..fulamak..kalau saya gayat..

Hanim Mahali berkata...

orang kat tapak pembinaan memang rata rata macam tu . Macam tak sayang nyawa . Bukan nak ikut aturan . Akak pernah tengok yang lagi dahsyat . Isk . Ngeri lah .

m!da BucHuxX berkata...

da kejer kan.nak wat caner. carik rezeki . .redah jerla untk sesuap nasi .

Azza Zahra berkata...

Bia betik. Kat site
bole lak duduk2 cemitu.
klau jatuh, kdg2 tak mati,
tapi patah sana patah sini.
Haihh!~

BLADE EDGE berkata...

huh..itu berani tak bertempat...

jatuh karang, naya jer...

NICK IRFAN berkata...

shinju=sama la kita... hehe

NICK IRFAN berkata...

rooseri=tu la berani btol...

NICK IRFAN berkata...

one2pai=aku pun rasa mcm tu sbb mcm x takut mati jer...

NICK IRFAN berkata...

fello=oh.. thnkz!

NICK IRFAN berkata...

lelaki ini=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

syazwan=hahahaha btol3...

NICK IRFAN berkata...

etuza=sama la dgn sy jgk...

NICK IRFAN berkata...

hanim=akak tgk ape? cte la sikit....

NICK IRFAN berkata...

mida=btol2...

NICK IRFAN berkata...

blade=btol2..

NICK IRFAN berkata...

azza=btol kdg2 x tentu jgk...

Hananorisa berkata...

wah..beraniny dorang...
uish3...

NICK IRFAN berkata...

hana=btol3...

si para para berkata...

berani mati tu nick..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster