Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 19 November 2010

BERANI BETOL DORANG NI!! "part 5"

Salam... kali ni aku letak lagi gambar yang seterusnya yang boleh membuatkan korang lemah lutut! hehe apa-apapun memang berani dorang ni! harap-harap dorang yang dalam gambar ni semua selamat lepas buat aksi yang membahayakan ni...









P/S=gerun tak? hehe ok nanti aku siar lagi yer...

24 ulasan:

Hanim Mahali berkata...

gayat Akak tengok dorang.. Berani betol..

Jom undi cerita kreatif Akak sebelum kul9 malam ini. Hehehe.. Sempat lagi raih undi...

FyZa berkata...

pic suma nie mmg kecik ke nick? bkn gmb2 sblm nie besar cket ke? huhu

Ann berkata...

safety first........

Asmi Asmidar berkata...

berkorbana apa saja.......ouh nooo. .kalau tengok depan mate leyh pengsan .ahah

Syarmira Sakawi berkata...

wuuu...scaryy....gayat..mau menggeletar kaki..

Rina Rossoneri berkata...

aksi dengan kabel tu mmg gempak ah

zulkoa berkata...

sgt berani..huhu..agak2 gaji dorang ni berbaloi x?

Yellow LEOpard berkata...

erghh..memang berani betul

MR. SYAH berkata...

aduh mcm2 dorang..
perlu ke buat mcm ni.. hehe..

. berkata...

hahaha..memang kena mengucap dulu la mcm nih..

Fello Ariza berkata...

kalo kne letrik mamat dlam pict last tuh...

konfirm masak trus...

haha

Unknown berkata...

hanim=dh undi dh..

Unknown berkata...

fyza=ok2...

Unknown berkata...

ann=btol3...

Unknown berkata...

mida=hehe

Unknown berkata...

ming=sama la mcm sy jgk...

Unknown berkata...

rosso=hehe

Unknown berkata...

cik ubi=mmg berani giler!

Unknown berkata...

yellow=hehe

Unknown berkata...

syah=tu la...

Unknown berkata...

TK=btol3...

Unknown berkata...

fello=hahaha

Cik Fasyareena berkata...

dowg xtakut mati ke neh?

Unknown berkata...

cik fasya=entahlah berani sgt tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster