Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 19 November 2010

BERANI BETOL DORANG NI!! "part 5"

Salam... kali ni aku letak lagi gambar yang seterusnya yang boleh membuatkan korang lemah lutut! hehe apa-apapun memang berani dorang ni! harap-harap dorang yang dalam gambar ni semua selamat lepas buat aksi yang membahayakan ni...









P/S=gerun tak? hehe ok nanti aku siar lagi yer...

24 ulasan:

Hanim Mahali berkata...

gayat Akak tengok dorang.. Berani betol..

Jom undi cerita kreatif Akak sebelum kul9 malam ini. Hehehe.. Sempat lagi raih undi...

FyZa berkata...

pic suma nie mmg kecik ke nick? bkn gmb2 sblm nie besar cket ke? huhu

Ann berkata...

safety first........

m!da BucHuxX berkata...

berkorbana apa saja.......ouh nooo. .kalau tengok depan mate leyh pengsan .ahah

MingMing berkata...

wuuu...scaryy....gayat..mau menggeletar kaki..

rossoneri berkata...

aksi dengan kabel tu mmg gempak ah

cik ubi berkata...

sgt berani..huhu..agak2 gaji dorang ni berbaloi x?

Yellow LEOpard berkata...

erghh..memang berani betul

mR.sYaH berkata...

aduh mcm2 dorang..
perlu ke buat mcm ni.. hehe..

TUKANG KATA berkata...

hahaha..memang kena mengucap dulu la mcm nih..

Fello Ariza berkata...

kalo kne letrik mamat dlam pict last tuh...

konfirm masak trus...

haha

NICK IRFAN berkata...

hanim=dh undi dh..

NICK IRFAN berkata...

fyza=ok2...

NICK IRFAN berkata...

ann=btol3...

NICK IRFAN berkata...

mida=hehe

NICK IRFAN berkata...

ming=sama la mcm sy jgk...

NICK IRFAN berkata...

rosso=hehe

NICK IRFAN berkata...

cik ubi=mmg berani giler!

NICK IRFAN berkata...

yellow=hehe

NICK IRFAN berkata...

syah=tu la...

NICK IRFAN berkata...

TK=btol3...

NICK IRFAN berkata...

fello=hahaha

εїз Cik Fasya εїз berkata...

dowg xtakut mati ke neh?

NICK IRFAN berkata...

cik fasya=entahlah berani sgt tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster