Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 26 November 2010

MANUSIA HALIMUNAN!!

salam... ha! kalau korang perasan ada gambar orang yang agak lutsinar dalam gambar ni? hehe tak percaya perhatikan betol-betol tak nampak jugak tengok lagi dan lagi dan lagi lagi... nanti nampklah tu? hehe













=macam mana nampak tak? ada manusia yang berdiri di sebalik gambar-gambar di atas setiap gambar ada! nampak kan? korang jangan ingat mata korang dah cukup tajam kalau korang tak nampak di mana manusia dalam gambar di bawah ni plak?? cari jangan tak cari!! hahaa seriusly aku ambik masa 10minit nak cari gambar manusia dalam gambar bawah ni=





P/S=nampak tak? hehe kalau tak nampak macam biasa tenung dan tenung lagi tapi jangan sampai juling plak mata korang nanti? hehe selamat mencuba.....

40 ulasan:

::FAIZ:: berkata...

Kretif tol....

hans berkata...

hhaahhaha
aku pernah tgok pic2 nih
kadang2 seram pun ada
ekekekke

P/S Undian Peringkat Pertama Blog Pilihan Malaysia 2010 Sudah Dibuka Sekarang

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

Yellow LEOpard berkata...

alaa senang je nk carik yg last skali tuh..hohohooo

MR. SYAH berkata...

aku nmpk yg last sekali tu..

Fello Ariza berkata...

macam hantu plak dorg..

pict yg bwh skali tuh org tu kt tgh2..

tol ke?

Anati Soki berkata...

gmba paling bawah anat tak nmpk mana manusia nya.. :)

syazana amira berkata...

nampak2.. ;p

Miss AZ berkata...

macam2 jenis manusia..

Asmi Asmidar berkata...

mida pernah tengok n bace artikel ttg pelukis niy. .mmg sgt kreatif cara dye .styke abeh la. .

CI_ berkata...

kena klik pic kasik besar baru nampak yg last tu...heheh

Rina Rossoneri berkata...

dah nampakkkk...tapi kesian orang tu kena cat satu badan

Tanpa Nama berkata...

tenung2
sy yg pning kepala

Hanisah Safian berkata...

ehhhh,mane nihhh tk nampakkk.wowo

Shannice berkata...

orangnya kat tengah2 kan..???

Raji and Yeen berkata...

ak nampak..
uish nih permainan kamera ker kesenian nih? hohoh

Ann berkata...

sekali tgk, dh nmpak hehe....

nick kene makan carrot lg ni

- zuriey - berkata...

pergh nampak real halimunan

. berkata...

nampak2 :D

kreatif la..suka la dgn post2 nick mcm nih..

dulu pasal makan, skang halimunan pulak,,perghh best2x

Cik SHiNJU berkata...

Macam seram la pulak tgk lukisan tuh..huhuh

orang panggil aku mun. berkata...

mata dah juling dah nehh.haip!!

Unknown berkata...

faiz=btol3...

Unknown berkata...

hans=nape seram plak? hahaha

Unknown berkata...

yellow=senang???

Unknown berkata...

syah=tajam jgk mata ko?

Unknown berkata...

fello=huh! ko nmpk plak?

Unknown berkata...

ananti=kena tgk lama2...

Unknown berkata...

miss nana=hebat!

Unknown berkata...

amirah=btol3...

Unknown berkata...

dandelion=hehhe btol3...

Unknown berkata...

mida=btol3...

Unknown berkata...

rosso=hehehe sian....

Unknown berkata...

ain-hehe

Unknown berkata...

iktiraf=hehe

Unknown berkata...

shanice=yup! hehe

Unknown berkata...

raji=aku no komen.. hehe

Unknown berkata...

ann=hehehe

Unknown berkata...

zuriey=hehehe

Unknown berkata...

TK=thnkz! syg awk! hehehehe

Unknown berkata...

yun=hehehe

Unknown berkata...

hacimun-hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster