Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 16 November 2010

APA YANG PELIK PADA GAMBAR NI??

Salam... ha! sebelum tu aku nak mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha! ha! siap sedia la lembu-lembu dalam dunia ni nanti korang akan di korban kan dan masuk dalam perut aku! hahaha sebab aku suka jugak daging lembu ni sedap! ok! back to the entry kali ni aku nak tunjuk gambar-gambar korang cuba tengok dan korang agak-agak apa yang pelik kat gambar aku letak ni?? hehe cuba tengok sila-sila...
















































































32 ulasan:

mr.syazwan berkata...

aaaaaaaaaaaaaa tidakkkkkkk

tutup kemaluan..

wakakakaka

Fello Ariza berkata...

hehe...

sume mcm icon smiley..

:P

FyZa berkata...

huhu suma icon mata n mulut..klu tgk lama2 cm ngeri ja..
selamat arie raya aidiladha! ;)

rossoneri berkata...

hahaha kalo tengok malam2 hohohoho

m!da BucHuxX berkata...

ade mate kan . .
hyee. .selamat hari raya aidiladha. :DD

asliner berkata...

tau xpe..
mcm kene pandang jer..
tp xpe..
bende tue hnye rumah+suis+zip..
xtkot pun..keh3

Hananorisa berkata...

btul2..mcm kat mana pun kita semua seolah-olah sedang diperhatikan...

hehehe...

selamat hari raya aidiladha...
^_^

Shannice berkata...

haha.. comelnya... ;) selamat hari raya aidil adha..

mR.sYaH berkata...

semua mcm muka org ada mata.. hehe.. selamat hari raya nick.. jgn mkn daging byk sgt..

Munirah Ismail berkata...

bila da tgk bru rasa dikecam oleh benda x hidup..aiyak!!

MiMiEy :) berkata...

alahai. comel gilak.

selamat hari raya aidiladha

Ann berkata...

slmt hari raya aidiladha :)

hehe unik betul rekaan ni.........kene perhti sekeliling ni kot2 ade

TUKANG KATA berkata...

perghhh,,takot nak masuk toilet pakai seluar cam gituu..HAHAHA

eid mubarak nick :)

- zuriey - berkata...

comel nya semua ada mata,hidung dan mulut..selamat hari raya!!!

hans berkata...

habislah
kehidupan dah tak ada privacy
hahaha

P/S : Gua Rasa Bangga Jadi Pengambil Daging Terakhir Tadi..Muahahahaha!

princess ain ♥ berkata...

It makes me smile...thanks...

NICK IRFAN berkata...

syazwan=hahaha

NICK IRFAN berkata...

fello=btol3...

NICK IRFAN berkata...

fyza=hehehe

NICK IRFAN berkata...

rooso=hehehhee

NICK IRFAN berkata...

mida=yup! hehehe

NICK IRFAN berkata...

asliner=hehehe jgn pndang balik

NICK IRFAN berkata...

hana=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

shanice=thnkz! :)

NICK IRFAN berkata...

syah=thu xpe... slmt hari raya!

NICK IRFAN berkata...

munirah=hahaha

NICK IRFAN berkata...

mimiey=hehehe

NICK IRFAN berkata...

ann=yup! btol 2..

NICK IRFAN berkata...

TK=bahaya kan? hahaha slmt aidiladha!

NICK IRFAN berkata...

zuriey=tu la... hehe

NICK IRFAN berkata...

hans=btol3...

NICK IRFAN berkata...

princess ain=ok! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster