Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 1 Ogos 2011

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN!

Salam.. lama aku tak update blog ni? entah ada yang ingat aku ke tak? kalau yang ingat aku terima kasih la yang mana tak ingat aku tu hmm... pandai-pandai korang la? hahaha mesti ada yang tertanya-tanya mana aku pergi selama ni? aku ada tapi sibuk sikit niaga cadang nak aktif balik blog masa besday aku 14.7.2011 hari tu tapi!!!!!


PASSWORD BLOG AKU LUPA!! Arghh!!

mengelabah jugak aku tu la salah aku jugak banyak kali sangat tukar password sampai aku terlupa mana satu password aku? hahaha yela.. dulu kan heboh pasal hacker aku apa lagi asyik tukar password je masa tu?

Tapi selamat la aku dapat hack balik blog aku sendiri dapat tahu password balik kalau tak habis la blog ni,eh! sedar tak sedar kita dah sambut puasa? apa-apapun aku nak mengucapkan selamat berpuasa buat semua umat islam! jangan tinggal puasa ye buat kaum lelaki perempuan takpe...




P/S=itu je la kot aku nak bagitahu? sebab tak tahu nak tulis apa lagi? lagipun dah lama aku tak aktif blog ni susah sikit nak cari idea untuk entry baru ni tapi insyallah nanti aku update balik blog ni dengan entry-entry yang menarik.. peace!

17 ulasan:

Ayuni berkata...

patutlh lamer xde....

Hans Hanis berkata...

hahha
nasib akhirnya ingat juga password sendiri
selamat berpuasa
:-)

SITI ARFAH berkata...

Salam ramadhan kareem. :)

Judiene berkata...

Rindu ko bro.
Hahaha.
Salam Ramadhan!

p/s: tulis la lain kali password ko kat mana mana, so that len kali tak lupe. Haishh!

::FAIZ:: berkata...

slamat berpuasa

Unknown berkata...

haha , sengal la nick !
slamat bpuasa jugak ! ;D

dill berkata...

ha..tu la. ingatkan nick nak bercuti lama lagi. Salam Ramadhan nickY!

dill.

mr.syazwan berkata...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DENGAN PENUH KENIKMATAN DAN KETAQWAAN

=_=

- zuriey - berkata...

lawaklah..hehe..anyway selamat berpuasa

terokai seni berkata...

posa penuh yeh!

iem berkata...

uishh...
patut la lama xnampak..
ingat dah kena kurung tadi..
hikhik

selamat berpuasa..

zEri sAfEerA berkata...

hee ingat punya. btw, selamat berpuasa :)

Wanie Affandi berkata...

rindu gile kat blog ni..=D

Tanpa Nama berkata...

lain kali tulis password tuh kat mana2
:)

selamat berpuasa nickk
:)

AimiiiLove berkata...

Welcome back,dear!

selamat berpuase awk :)

sugar2 kapas strawberry berkata...

selamat berpuasa :)

ayie berkata...

berbaloi ke nak hack blog ko ni??hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster