Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 3 Ogos 2011

MABUK TAHAP MAKSIMA!

Salam.. tadi jalan-jalan kat youtube terjumpa la video ni? video dalam ni mamat ni minum terlebih arak tapi bukan terlebih aku rasa 1 kilang arak dia bedal ni! tak percaya cuba tengok.... hahaha




P/S=yang tak boleh tahan dia nak baik bukit bukan tinggi mana pun ambik masa punya lam macam nak naik ke bulan je! aku kalau naik bukit tu tak sampai 5 minit jer... hahaha itulah pasal minum arak banyak sangat..

10 ulasan:

syAzAnA berkata...

bape tegur arak ntah dia melantakkk.


-.-'

blog-tips-kurus berkata...

tak keluar gambarnyaaaaa..

WanFadhilah berkata...

adeh... cam kelakar pulak tengok. huhu. tu la padahnya minum arak sgt.

si para para berkata...

salah satu sebab arak di haram kan

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

air kencing setan ne memang banyak wat manusia ni jadi cam nak mampos

YanTzYanTtiE berkata...

Selamat berpuasa =)

Awan Biru berkata...

Teruknya.
Nasib baik tak kena langgar dek kereta.

senydream berkata...

mintak di jauhkan la ngan bende2 haram ni,huhu2...

deekay berkata...

Gila ah! jalan pun dah tak betul. kalo ada keter lalu masa dia kat jalan tu lg bagus. bagi langgar jer.

zEri sAfEerA berkata...

hahaha :)) mmg sah bedal 1 kilang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster