Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 12 Ogos 2011

TELUR BESAR VS TELUR KECIK?

Salam... kali ni aku nak tunjuk video pasal telur! ada apa dengan telur aku nak tunjuk ni ye? ha! telur ni amat misteri sebab telur besar dan ada telur kecik! tak percaya? ok! cer tengok...

gambar telur kat atas ni nampak macam biasa je kan? ala...telur yang kita makan setiap hari tapi bukan ni yang aku nak tunjuk tapi video bawah ni telur yang takde kat malaysia! ajaib tau!


video


P/S=pelik kan? macam mana boleh ada telur dalam telur? kalau ada kat malaysia jimat la kita beli telur sebab beli sebiji dapat 2 biji.. hehe

16 ulasan:

rara pinkmafia berkata...

uiiiisss giler,bapak besau.

si para para berkata...

telur kembar ni..

noorcahaya berkata...

kemba siam kod

zaty luvlianncezzz berkata...

yg nie utk bwat kuey bln posa sgt bgus nie :)

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
jangan terseksa kerana CINTA

cik sakdi berkata...

eh serius ke tu? pelik gler hehe

Sang Pemerhati berkata...

menakutkan la diorang gelak..==" telur angsa tu..dalam tu telur ayam..huehuehue

Atsuko Ichirou berkata...

ayam ape yg keluokan telo nie??
klu ayam bese mesti ayam tu mengerang bkasakitan kan??
hohoo

scha al ahmad berkata...

uuuuuuuuuuuish..
menarik!
kena carik telur nie..
letak kt muzium!

klu telur nie jadik ank aym cmna agakny eh?
anak ayam dalam anak ayam?
omg~~~
:p

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip Pemeriksaan servis kereta

uihhhh telur puyuh kecik telur ayam sedang2 ajerr tapi telor angsa besar sikit telur burung unta besaoooooo sangat

Judiene berkata...

Masalahnye memang wujud ke telur camni?
Hahaha.
Fake! Fake!

PENCONTENG berkata...

hahaha rezeki ramadhan namanya.

etuza berkata...

saslam...masih dalam ingatan..

annfrendly berkata...

wow..telur 2in1. dalam telur ade telur.. untung kalau ade telur camni jual kat sini.

- zuriey - berkata...

caner diorang tau eh ada 2 telur..ini sudah bagus..org buat kuih raya suka ini

Shima Hishamuddin berkata...

telur buatan cina ni hahaha

bighagenjo berkata...

diorang buat klon kat telur tu kot, tau2 la jepun. mcm2 diorg ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster