Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 18 Ogos 2011

HEBAT TANGAN DIA!

Salam.. kali ni aku nak letak video balik sebab aku terjumpa 1 video yang menarik! korang cuba tengok serius aku kagum dengan tangan dia memang cekap! dan sama je dengan rentak lagu dia buat... hehe


agak mengerunkan tangan macam ni.. hehehe



P/S=agaknya berapa lama la dia training nak buat gaya tangan macam ni? hebat giler! (yang paling best tu sama je rentak lagu dengan tangan dia lepas tu ada plak camera trick yang keluar dari tangan di? perghh!!)

13 ulasan:

Khairul Onggon berkata...

Perghhh caggih siot tangan dia.. Klu boleh keluarkan iphone sebijik bagus ni hehehe.. :P

Shyrazrul berkata...

hebat lak aihhh..*garu kepala..
graphic tak yah cakap r...serius smart..

zaty luvlianncez berkata...

hhaha! tangan apekah?

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
petua cari jodoh!

zulkbo berkata...

salam..
tangan ahli silap
mata nih baru boleh
buat begitu rasanya..
:)

si para para berkata...

eklan telepon rupanya.hehehe

Syazana Zainn berkata...

wahh hebat tu..

mebi camera trick kot..hihi

BERMASALAH berkata...

tergeliat lah tgn aku kalau buat mcm ni hahaha

miera berkata...

ohhh, iklan tuk fon ke.. dasyat seh... lau aku da tebelit dah jari.

YanTzAnabella berkata...

art

Cheqna berkata...

Assalamualaikum dik,

lama akak tak visit sini..macam2 lah ada selepas adik pun "menghilang" ye.

Salam Ramadhan..semoga dapat dipertingkatkan amalan di hari2 akhir bulan ni...

:-)

puteri ain berkata...

style gila . hehe

asliner berkata...

superb!
tangan saya pun tak selentik tangan die..hik3..

p/s:rupenya iklan samsung..haha

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

yupppp kadang tu camera trick jerrr.. but cuba ko bayangkan kalau kita tak ada tangan eeeemmm susahkan .... tak leh buat cam tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster