Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 10 Ogos 2011

CERITA 8 SIRI HARRY POTTER DENGAN HANYA 1 MINIT?

Salam... kali ni aku nak tunjukan video cerita harry potter complete 8 siri tapi dengan hanya 1 minit setengah je!! biar betik! yup! percayalah ia memang benar! tak percaya cer tengok...



P/S=hebatkan 2 orang mamat ni buat cerita aku dengar dorang cerita best dan enjoy jugak lagu dorang ni? (aku rasa dorang berdua ni kembar la muka pun lebih kurang je) hehe...

13 ulasan:

Shyrazrul berkata...

haahahaha..sedap suara dia...

scha cha berkata...

best!

Wanie Affandi berkata...

cayalah!!! hahahaha

Judiene berkata...

Man!!
This is good!
Hahaha!

Judiene berkata...

Mane ko dapat video ni??
Nak gak.

si para para berkata...

terbaikkk...
pandai dia buat lagu..

- zuriey - berkata...

best lagu dia..kreatif

Unknown berkata...

fuh... baru la aku paham cite Harry Potter nih ahhaha

BENA berkata...

kiut jek muke ! heheheehehe ;)



dah lame xdtg blog ni tauuu ;) ;)

annfrendly berkata...

wah.. hebatnye dorang ni..kreatif
ahaa muke mmg seiras..

Tinta Penuh Cinta berkata...

awesome!!! hahaha...

miera berkata...

yelah, kretif2

asliner berkata...

awesome!
like ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster