Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 26 Ogos 2011

TAK PAHAM BAHASA?

Salam.. kali ni aku nak letak video lagi! hehe tk larat nak taip la sibuk sikit minggu ni dengan bussines aku lepas tu sibuk nak kemas rumah lagi? jadi sempat letak video je la nak tulis memang tak sempat ha! video kali ni aku nak tunjuk kalau korang tengok korang mesti kata dorang ni paham ke tak bahasa apa dorang cakap tu agaknya? hmm...




=memang kurang asam jugak kalau la kita tersesat terjumpa orang macam ni? hahaha=


=10 malam terakhir 25 ramadhan malam ke 26=

-malam ni sunyi sepi
-sejuk kadang-kadang panas
-tapi suasana tak sunyi sebab katak bising
-lepas tu hujan la plak? adeh..


P/S=ingatkan malam tadi la? tapi macam tak lepas je? setakat ni malam 23 memang rasa kelainan sikit tapi takpe aku tunggu lagi sebab puasa masih ada lagi...

10 ulasan:

cik sakdi berkata...

wahahah kelaka la diorang. gelak guling2

dill berkata...

merindui ramadhan.

dill.

Sang Pemerhati berkata...

do you speak English ?
no.. ? erkkk...memang mintak pemijak betul..perempuan tu tak pelik ke ?

Fatin Aliyya berkata...

haha serious lawak kot.ngeh ngeh ngeh.slmt mcari mlm lailatul qadar nick.:)slmt hari raya.maaf zahir batin :)

Afzainizam berkata...

macam kita gak sorang cakap kedah sorang cakap klantan sorang cakap ganu... tapi aku masih faham tp kalau cakap jawa ajerr aku tak faham habukkkk

Budak-budak main mercun,
Jangan sampai terbakar tangan,
Di Aidilfitri kita berhimpun,
Hulurkan tangan meminta ampun.

Sudah tiba Hari Raya,
Setelah kita sebulan berpuasa,
Hari Raya di sambut gembira,
Jangan pula ada yang berduka
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
----==--Salam Aidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
masalah ignition motorsikal tak hidup

bighagenjo berkata...

haha, mcm dah penah tengok

nur farahin binti sulaiman berkata...

malam kalau sejuk n sunyi leh wat kita nak tertido je.. hehehe

::FAIZ FARISH:: berkata...

lol.. haha...



smalam cam sunyi sejuk, matahari siang tak brapa panas... (tmpt aku)

Shima Hishamuddin berkata...

carik malam lailatul qadar jugak ke ? sama :( tapi malam 25 ngn mlm 27 tak buat qiam pn. penat sgt haha

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

selaamt hari raya irfan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster