Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 14 Ogos 2011

GURU KENCING BERDIRI PELAJAR KENCING BERLARI?


Salam... kali ni aku nak tunjuk video yang aku tak paham jugak apa motif dorang buat video macam ni? hehe video apa? korang baca tajuk pun korang dah tahu...

Kencing




P/S=serius aku tak paham apa motif dorang buat video macam ni? sapa tahu? hehe

9 ulasan:

Hans berkata...

entah apa2 iklan dia
hahaahaha
bosan kut
penat aku tunggu sampai habis

FarHANa aZwA berkata...

ish ish...mcm2...

puteri ain berkata...

xfaham langsung . haha

si para para berkata...

sape la yang buat eklan ni..

Sang Pemerhati berkata...

agak the kurang hasam ye...

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis motorsikal kupcai scooter

ya!Inilah lumrah kehidupan..inilah realiti yang sebenar..
Analoginya cukup mudah..ia ibarat si ibu ketam yang mengajar anaknya berjalan lurus..sedang dia sendiri ke kiri-ke kanan sewaktu berjalan..

Jadi..bagaimana si ibu ketam yang berjalan bengkak bengkok ini bisa mengajar anaknya berjalan lurus??

Atau bagaimana pula seorang guru yang punya akhlak yang tidak baik dengan digambarkan dalam keadaan kencing berdiri ini bisa membentuk diri pelajar agar menjadi baik sedang diri sendiri belum terbimbing??

bighagenjo berkata...

haha! maksudnya, kalau dah cikgu nya buruk perangai.. anak murid 2 kali ganda boleh jadi buruk perangai. cnth, cikgu peghisap rokok yg tegar, anak murid tarahal nak pegi isap shabu or dadah.

blog-tips-kurus berkata...

tak bole tengok video. sekian. :(

zaty luvlianncezzz berkata...

kadang sesuatu perkara tue xperlukan sebab pn. hahaha

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
something about HEADER???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster