Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 5 Ogos 2011

PAKAR BOLA!

salam... kali ni aku nak tunjuak video lagi? hehe memula cadang nak letak entry bertulis tapi atas kesibukan yg melampau jadi tak ada masa la nak taip? disebabkan oleh itu aku letak video je? hehe tpi video kali korang mesti kata "wah! hebat giler mamat ni!" aku tengok pun terpegun...



P/S=hebat kan? semua benda dia baling mesti kena tepat! tak kira berapa jauh pun benda yang disasarkan tu! perghhh!!! hebat giler tu kan? berapa lama dia traning agaknya la...

9 ulasan:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

xde la hebat sanagt mamat ne. ntah bape puluh kali die wat rakaman untuk benda ni je kn.. hehehe

Fatimah Zahrah berkata...

tp beliau still cool....

Ren berkata...

selamat berpuasa nick! sorry dah lama tak singgah sini...terlost sekejap. ;)

miera berkata...

gempak lak ai. tgn kena kuat tu.

deekay berkata...

O_O!!
Hebat!

Fello Ariza berkata...

bole jadi pelakon daredevil dier neyh.. watak Bullseye..;D

asliner berkata...

superb..
tapi, ntah rakaman yang dier tak kene balinganya mesti die kasi potong..haha

puteri ain berkata...

kalau nk serang hendap bagus ni . haha

Tanpa Nama berkata...

terbaik!..tpi mcm yang en,taufik ckp la entah y keberape vdio ni dye rakam bru jd gtu,haha2!....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster