Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 15 Ogos 2011

PINTU KACA MERBAHAYA?

Salam.. kali ni aku nak tunjukan video bahaya kalau kita lalu di pintu kaca ni! nak tahu apa risiko yang akan berlaku? korang tengok je video bawah ni... hehe


Pintu kaca?



P/S=ish.. ish... teruk sangat dorang ni nak prank orang sampai macam ni? aku pernah kena dulu kat supermarket sebab kaca dorang terlalu berkilat aku ingatkan boleh lalu sekali terhentuk kepala aku kat pintu tu? hahaha (tapi dalam video ni aku paling kesian perempuan yang mula sekali tu! aduh mesti benjol kepala dia)

12 ulasan:

Syaz Wanie Affandi berkata...

adeh...sakit!!! nak wat prank jgn la wat sakit2..>,<

cik sakdi berkata...

uih, jahatnye anaiya orang mcm ni. cian dia, huhu

Shima Hishamuddin berkata...

haha kesian gila, mmg kejam sangat !

princess ain ♥ berkata...

haha! siyes saket perut gelak! thanks for the video. :p

schaze zainn berkata...

tak salah schaze dlm cerita ongbak kot, ade org jahat tgh keje hero tu dorg ade lalu kat satu cermin, then cermin tu terjatuh sampai terbelah dua org jahat tu..huhu ngeri dgn cermin ni..

::FAIZ FARISH:: berkata...

kesian

Sang Pemerhati berkata...

hebat~ cuba buat kat mana2 parkson...konpem roboh parkson tu kene keje an

puteri ain berkata...

haha . kesiannn oo . tak baik betul .hehe

Ainul ✿ berkata...

ceriakan hari sy..^_^

si para para berkata...

haha kelaka...kesian pun ada...

asliner berkata...

dengki betul ek sampai tak letak cermin..
sian yang last sekali..
sampai nak tercium dinding..huhu

bighagenjo berkata...

haha! sian, tapi tak nampak la tang mana kaca ny tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster