Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 23 Ogos 2011

LAGU SEKOLAH HENRY GURNEY?

Salam.. kali ni aku nak letak 1 video lagu dari pelajar henry gurney? korang tahu kan sekolah henry gurney? ala..sekolah jahat orang selalu kata tapi bagi aku dorang ni bukan jahat cuma kurang tak bernasib baik je ha! korang try dengar lagu yang dorang nyanyi ni agak menyedihkan jugak bila dengar lagu ni baru tahu kehidupan pelajar kat sana macam mana...



P/S=dorang walaupun macam ni tapi hebat jugak dalam mencipta lagu? aku suka jugak lagu dorang ni simple jer ha! semoga dorang keluar nanti harap semua berubah menjadi lebih baik... amin...

=10 Malam terakhir puasa 22 malam ke 23=

-Malam ni sejuk lain! macam dalam peti sejuk walaupun tak hujan
-mat rempit dengan bohsia cuma sembang-sembang je bawah flat aku yang pelik dorang sembang berbisik? tak menjerit macam sebelum ni aneh?
-tapi malangnya suasana tak sunyi sebab ada bunyi katak
-aku mimpi aneh (aku duduk kat 1 lorong lepas tu ada simpang 3? setiap simpang tu ada orang jaga muka pelik-pelik plak? semua ajak aku ikut dorang tapi akhirnya aku tak ikut sapa sebab aku terjaga)
-start pukul sampai 12 sampai subuh badan aku sentiasa meremang bulu roma..

P/S=mungkin malam tadi? tapi 50/50 jugak sebab baru malam ke 23 nanti aku nak tunggu sampai akhir ramadhan kalau lepas ni takde perkara ganjil macam malam tadi? mungkin malam tadi malam lailatulqadar Allahualam...

6 ulasan:

dill berkata...

hai nick!

harap2 amalan kita diterima Ramadhan kali ni

dill.

Unknown berkata...

eyh , lame ta dtg sini , hekhek

Shyrazrul berkata...

okeyh..kesian + funny.. laughing + sympathy...aishh..

asliner berkata...

alah, bukak blog kat PC, tak dengar suare sebab ade prob dengan speaker kot..

p/s: moga malam 10 terakhir nie ade keberkatan..sejuk lah kat sini..^^

miera berkata...

diorang bukan jahat, kurang kasih sayang je kot.

haha, tapi lagu agak klaka, kretif jugak.

Budak2 ni otak kretif sebenanya, geliga, salah guna geliga je. cuba guna elok2, jadi orang punya lah.

eh, mimpi ang tu mcm ada makna je.
1. mimpi jumpa simpang.
2. mimpi org ajak kita ikot dia.

tapi tak ingat la apa maknanya.

M.Farid Lee berkata...

terima kasih weh kongsi..tacing gak la dengo lagu tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster