Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 9 Ogos 2011

DI BAKAR HIDUP-HIDUP!!

Salam... baca tajuk kat atas tu mesti korang dan rasa seram kan? kalau korang nak tahu lebih lanjut tengok la video bawah ni tu pun kalau berani la? hahahahaha


video

P/S=sepatutnya tajuk diatas tu "dibakar hidup-hidup dan sedap di makan?" korang paham-paham sendiri la ye? hehehe

10 ulasan:

si para para berkata...

hehe ingat bakar orang hidup2 tadi..

Syaz Wanie Affandi berkata...

pergh!! ganas!!! da la dengan mulut camtu...hahahahaha

cik sakdi berkata...

haha nick, suspen je ayat, hampir2 xnak bukak tadi,. :D

Sang Pemerhati berkata...

sengal laa, hahaha, macam orange..tapi marhsmallow..

asliner berkata...

ahaha..
macam kah3..=)

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis bleeding brake kereta

uihhh dahsyat buat suspen ajerrr ingat bakar orang.... nasib baikkk benda ni...

pasal stering kereta tu... bagi aku masa sikit yerrr pasal aku tengah cari bahan entry khas untuk benda ni nanti.... tungguuuuuuu

PENCONTENG berkata...

nak tahu jantina saya?

perempuan :)

annfrendly berkata...

hahaha siap menjerit2 kene bakor.. hahaha.. lawak.. nyum2.. tetibe pulak akak teringin nk makan marshmallow bakar...

::FAIZ FARISH:: berkata...

haha sian

bighagenjo berkata...

ahahaha! bodo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster