Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 25 Ogos 2011

KAKI PANJANG?

Salam.. kali ni aku nak tunjuk cara yang paling mudah masuk kereta tanpa buka pintu kereta! hehe nak tahu macam mana sila tengok video bawah ni...


video

sempoi betol mamat ni? hahaha (aku rasa sapa yang kaki panjang boleh cuba masuk kereta macam cara mamat ni)



=10 malam terakhir 24 ramadhan malam ke 25=

-malam ni hujan dari pukul 1 sampai subuh
-sejuk mengigil
-suasana tak sunyi ada bunyi katak
-takde plak perkara ganjil

P/S=kaji malam esok plak nanti..

7 ulasan:

bighagenjo berkata...

hahaha!
ta bole blahhhh

kalau aku tu, haram nak sampai.
kaki dah la pendek,
nak langkah tingkap pon tak lepas..

Syaz Wanie Affandi berkata...

sure org tu punye pintu rosak...

ira-yoshida berkata...

haha.. style la

::FAIZ FARISH:: berkata...

tetibe smalam hujan plak tmpt aku... akupun masih mengkaji.. hehehe

princess ain ♥ berkata...

perghhh.. smart.. nk try. agk2 lepas tak??? hik2! >.<

Fara E's berkata...

haha , siot jep !

Afzainizam berkata...

hulur kaKI TERUS JALAN TAK YAH BUKAK PINTU
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
----==--Salam Aidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
masalah ignition motorsikal tak hidup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster