Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 24 Ogos 2011

WORDLESS WEDNESDAY #1

Salam kali ni aku nak join jugak worldless wednesday sebab ramai yang buat aku pun nak try jugak ambik ko gambar ni aku letak? hahaha

-ada jual tak nset berkamera macam ni? aku cadang nak beli satu package tu dua-dua sekali dapat? hahaha

=10 Malam terkakhir 23 ramadhan malam ke 24=

-mat rempit tetap kekal bermaharaja lela di flat aku ni hairan jugak polis tak nampak pun?
-malam tak sunyi sangat
-pagi awan cerah
-takde perkara ganjil berlaku
-malam cuaca panas

P/S=malam ni aku nak terus mengkaji lagi ada ke perkara aneh yang aku alami macam malam 23 hari tu...

6 ulasan:

Unknown berkata...

rse cm da tade dah . haha

BERMASALAH berkata...

nak beli lah. hahaha kat mana jual?

miera berkata...

barang baik nih..
mesti murah.
haha

- zuriey - berkata...

hahaha..cane la nak pakai handfone tu

BENA berkata...

errrrrrr. kalo irfan nk hadiah kan tepon kamera cam ni kt bena . kene pikir 200000x nk amik. hahahaha ;)

::FAIZ:: berkata...

akupun masih mencari Malam Itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster