Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 30 Ogos 2011

SELAMAT HARI RAYA

Salam.. ha! pejam celik pejam celik hari ni dah raya pertama! nanti pejam celik lagi tengok dah habis raya cepat masa berlalu kan? ha! untuk hari ni aku nak ambik kesempatan untuk bagi pegumuman khas...


Di pagi ini aku susun sepuluh jari tangan dan sepuluh jari kaki? ops! haha gurau ok.. serius balik... aku menyusun 10 jari tangan dengan rasa rendah diri kepada korang semua ahli blog aku yang sebanyak 2000 lebih ni! sebab tadi dah raya dengan parent aku jadi sekarang ni nak raya dengan korang plak..

Ok! disini aku mohon kemaafan dengan seikhlas hati jika ada komen dan entry-entry aku yang lepas korang tak suka ke? maaf jugak sebab aku hanya menulis ikut suka aku selama ni,tapi kalau ada yang menyinggung perasan korang,sebab tak tahulah sebab hati manusia lain-lain mungkin ada yang suka? ada yang tak suka dan mungkin aku tak dapat memuaskan hati semua...

Kalau yang tersinggung dengan entry aku dan komen aku di blog korang sekalipun aku mohon maaf semoga korang ampunkan aku dari dunia hingga akhirat dan korang semua jangan risau sebab korang semua memang tak salah apa-apa dengan aku? korang jadi ahli blog aku dan selalu datang singgah walaupun tak komen pun aku dah seronok dah! thankz semua! maaf zahir dan batin! apa-apapun yang baik datang dari Allah yang tak baik itu memang kesalahan aku sendiri...


Minggu lepas selalu terima bubur
Minggu ni plak mungkin terima bendera
Aku memohon maaf sepuluh jari ku hulur
Dengan ucapan Selamat Hari Raya


P/S=Akhir kata Nick irfan dan sekeluarga kami disini ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin! kepada semua umat islam di malaysia! semoga raya ni sedara mara kita menyambut kita dengan hati yang gembira! jadi oleh itu berhati-hati di jalan raya!! ok! assalamualaikum===

23 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

selamat hari raya maaf zahir dan batin

puteri ain berkata...

selamat hari raya . maaf zahir batin :)

IMANSHAH berkata...

selamat hari raya bro

PAKSUHASHIM.COM berkata...

Selamat hari raya....maaf zahir batin...t.kasih

Awan Biru berkata...

Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir dan Batin.
Kuih raya ada?

Hans berkata...

selamat hari raya
maaf zahir batin
:-)

chemay berkata...

selamat hari raya nick irfan :)

asliner berkata...

huhu..
ada ke yang nak bagi bendera..
kadang-kadang bendera sendiri masih tak terlekat ditangan..
inikan pula nak bagi..

p/s: selamat hari raya, maaf zahir dan batin..salam kemerdekaan yang ke-54..=)

Amirrah Zawani berkata...

selamat hari rayaaa.. gambar raya mana??? :)

- zuriey - berkata...

selamat hari raya..tak buat rumah terbuka ke

princess ain ♥ berkata...

selamat hari raya! :)

Janggel berkata...

Selamat Hari Raya Nick! Maaf Zahir dan Batin!

MR. SYAH berkata...

selamat hari raya nick.. jgn mkn byk sgt.. heheh..

Fara E's berkata...

selamat hari raya nick !

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

selamat hari raya irfan :)

Wanita2u berkata...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

dill berkata...

kenapekah terlepas entri ni?

Salam Aidilfitri!

dill.

bighagenjo berkata...

selamat ari raya nick!
aku sentiasa sokong blog kau
wiuw wiuw wiuw~

:)

Iznie berkata...

selamat hari raya nick!!! jgn lupa aku tyme lepas raya...haha

Cik SHiNJU berkata...

Slmt Hari Raya buat adik sekeluarga,..
Akak lambat wish thn ni..hehehe

Solihahazahar berkata...

slmt hari raye :D

zaty luvlianncezzz berkata...

slmt hari raya :)

Jum hayati di sini (^o^)
my diary

Afzainizam berkata...

selamat hari raya beb

aku mintak maaf salah silap akyu yerr


Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster