Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 4 Ogos 2011

KENAPA TAK TANGKAP?

Salam.... kali ni aku nak tunjukan video yang agak kelakar giler jugak la? tak percaya ce tengok... hmmm...




P/S=mana tak berapa faham situasi apa kat dalam video ni? sebenarnya adegan polis kejar perompak? tapi kereta perompak tu tersekat dalam salji dia pun turun la nak tolak kereta dia tu sama jugaklah dengan kereta polis tu pun tersekat jugak! tapi yang aku peliknya apesal la polis tu tak tangkap terus je perompak tu? yang best siap boleh tolong sekali plak? hahahahahaha

18 ulasan:

si para para berkata...

hehe macam pertandingan lumba kereta je...
tak pon main tolak2 kereta..

MIDA MIDOT berkata...

ishish .pelik . .>.<

Lelaki Ini berkata...

tak dapat tgk..
office aku block...

Awan Biru berkata...

Diorang main police and thieft.

Lizzie Yasmin berkata...

adakah polis ini tak berotak.. hahahah

::FAIZ FARISH:: berkata...

haha lol

Judiene berkata...

Hahahaha.
So funny.
Emm, okay.

zEri sAfEerA berkata...

moral value: saling tolong-mnolong bantu membantu. hakhak ^^

princess ain ♥ berkata...

hik2! klakar! ape pn tak bole! =p

- zuriey - berkata...

hahaha..polis tu lupa ingatan jap

zaty luvlianncezzz berkata...

salam ramadhan nick!

Jum hayati di sini (^o^)
suatu kisah di ramadhan

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

Pelikkan napa lahhh dia kejar macam nak aperrrr....

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

الله الله الله الله
الله الله لا اله الا الله

Bulan kemuliaan bulan kerahmatan
Bulan keampunan bulan Ramadhan

Mari beribadah agar bahagia
Kebahagiaan dan kenikmatan
Untuk mengharap keampunan
Rukuk dan sujudlah kepada Tuhan

Beristighfar dan bertasbih
Bertahlillah dan bertakbir
Tuhan mengampun segala dosa
Selamatkan daripada seksa

Berzakatlah dan bersedekah
Bersatu padu bermuafakat
Bertaubatlah kepada Tuhan
Bermohonlah pada yang Esa

cik sakdi berkata...

hai nick,lame xdgr cter. ehem pehal xleh play lak ni!! huhu

senydream berkata...

tolonh menolong amalan mulia,haha2!...

ayie berkata...

kenapa serentak..mcm buat buat je

Cik SHiNJU berkata...

Hehehe...baik hati tol la polis tu kan... :P

mas berkata...

hahahahah


sabo je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster