Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 16 Ogos 2011

APA BUDAK TU SEBUT YE?

Salam.. kali ni aku nak tunjukan video budak kecik yang comel dorang ajar dia sebut FROG tapi lain je bunyi aku tengok dia sebut? hahaha


kecik-kecik dah pandai... hehehe


video


P/S=aku silap dengar ke? entahlah tapi yang penting aku dengar dia kata FUCK! hahahaa (apa-apapun budak ni memang comel! geram tengok!)

10 ulasan:

MR. SYAH berkata...

agak comellah.. hahah..

PENCONTENG berkata...

hahaha baru nak belajar cakap,takpe dimaafkan.

- zuriey - berkata...

budak2 pun dah pandai cakap dan tunjuk jari cam2

::FAIZ FARISH:: berkata...

budak kecik patut dididik ngan baik...

princess ain ♥ berkata...

hehe. like2.

schaze zainn berkata...

ok kecik2 da belajar mencarut..grrr

geram kalo budak kecik mcm tu.

rasa nak pukui je..hoho xP

si para para berkata...

haha..tapi budak tu memang comel.kitu.geram nak cubit

zaty luvlianncezzz berkata...

ape nk jadi budak2 skarang nie. hahaha

bighagenjo berkata...

hihi~ kecik2 da mencarut,

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

budak-budak kalau cakap yang bukan2 tu nak kena cili mulut dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster