Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 17 Ogos 2011

BERTARUNG DENGAN JIN DALAM TANDAS?

Salam.. kali ni aku nak menulis plak sebab asyik letak video je? boring jugak ha! aku nak cerita kisah masa aku nak masuk tandas awam masa bulan 6 hari tu! kisahnya macam ni...



Kejadian ni berlaku masa parent aku ambik kakak aku dari UUM sebab dah habis study dah kat sana? lepas tu kitorang berhenti kat perhentian R&R kalau tak silap? ala..yang tempat rehat tu? sebab aku nak buang air kecil dalam perjalanan nak ke tandas,ada seorang pakcik dia tengah dukung anakberdiri kat luar tandas,masa aku nak masuk tandas pakcik tu tahan aku

Pakcik Dukung Anak:eh! dik! jangan masuk ada orang tengah histeria sebab pakcik dengar macam dia tengah bertarung dengan benda halus.

Nick Irfan:huh? biaq betoi pak cik? mana pak cik tau?

Pakcik Dukung Anak:tak percaya cuba adik duduk dekat pintu dengar ada orang tengah bercakap-cakap macam tengah marah? seram.

Aku pun pergi dekat pintu tandas letak telinga kat situ aku dengar ada orang menjerit "keluar la! aku cabar kau kalau berani keluar dari badan ni! jangan sampai aku tarik kau keluar! tengok? kawan kau kat depan dah keluar kau bila lagi!! kesian dia ni tersiksa!! Arghh!! Allah!!" aku terkejut tetiba ada sorang mamat entah dari mana datang macam mat rempit je aku tengok? Dia nak masuk tandas lepas tu pakcik tu pun tahan jugak

Pakcik Dukung Anak:eh! dik! jangan masuk ada hantu dalam tandas tu! kami pun tengah tunggu keadaan reda..

Mamat Rempit:eh! pesal plak pakcik? tandas rosak ke?

Nick Irfan:pakcik ni kata ada makhluk halus dalam tandas ni aku dengaq tadi macam orang tengah marah-marah rasanya dia tengah bertarung dengan hantu yang rasuk dalam badan pesakit kot?

Mamat Rempit:eh! ko biar betol doh! aku dah tak tahan ni nanti kalau terkucil cane?

Nick Irfan:hang pancut la kat belakang tandas tu kalau tak tahan sangat? hehe

Mamat Rempit:cis! ko ingat aku anjing ke! siot tol!

Tetiba ada orang keluar dari tandas tu sorang laki macam student je sebab dia pakai baju kemeja dan galas beg muka macam skema je kitorang pun apa lagi terus tanya dia..

Pakcik Dukung Anak:macam mana dik? makhluk halus tu dah keluar ke? ustaz mana yang rawat tu? dia ada dalam ke?

Mamat Skema:ha? ustaz? rawat? makhluk halus? mana ada sapa saya sorang je?

Nick Irfan:habis? tadi aku dengaq suara macam marah-marah ja? macam paksa makhluk halus tu keluar? sapa kena histeria? mesti hang ni?

Mamat Skema:la...bila aku kena histeria? yang menjerit tu aku la sebab aku sembelit teran taik tak keluar sebab tu aku aku marah-marah taik paksa dia keluar last-last dah geram sangat aku tarik dia keluar sekarang baru lega? hehehe sory la...

Mamat Rempit:cilanat punya cibaun! nasib baik aku tak tahan nak terkucil kalau tak memang pecah muka ko dengan helmet ni! phuih! lahabau! (lepas tu dia masuk tandas tak tahan sangat kot walaupun mulut masih dok maki-maki)

Pakcik Dukung Anak:la...ingatkan ada hantu ke apa tadi? 15minit pak cik tunggu? anak pakcik sampai tertidur dah,lain kali jangan buat macam ni... adeh..

Nick Irfan:adoiyai.. apalah hang ni aku nak terkencing pun takdak mood?

Mamat Skema:hehehehe (muka macam kerang busuk je tersengih kat kitorang)


=Akhir sekali aku tak jadi nak buang air pun masa tu terus patah balik mamat rempit dengan pakcik tu je yang masuk tandas..=


P/S=ha! moral the story korang kalau dalam tandas jangan buat macam mamat skema ni nanti semua orang taknak masuk tandas susah la nanti semua pancut kat dinding tandas plak ramai-ramai? hahaha (memang pengalaman yang paling aku tak boleh blah!)

15 ulasan:

Illiana Hidayah berkata...

hahahha....scene ni aku tak pernah jmp lagi la...

Shyrazrul berkata...

kesengalan yang teramat....kat ye pun sembelit toksah ler gi hamun taik tu..==" tak pasal-pasal pakcik tu ingat ada jin

Judiene berkata...

Erkk!
Ade jugak kes macam ni.
Kalo malam malam memang aku tak masuk dah tandas tu.
Hahaha.

Damia Firzanah berkata...

ingatkan betul2 dia ckp dgn jin...bikin suspend je!!..btw,nice story...

dill berkata...

hahaha! macam2

dill.

Anati Soki berkata...

ahahaha... maybe tuh cara dia nk ambil feel nk berak kot :p

Unknown berkata...

hahahahah...sekali dia sembelit la plak..buasir kot der....

YanTzAnabella berkata...

begitu ya =)

Unknown berkata...

serious ke berlaku mcmtu?

- zuriey - berkata...

pengotornya..sengal je buat org cuak kat luar

Wanie Affandi berkata...

hahahahha..pengotoq!!!

::FAIZ:: berkata...

klakar

miera berkata...

hahaha! ada ke org mcm tu? berak marah2? gilee

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

wooo mmg kelakar betoii... aku pernah baca buku bercakap ngan jin karangan Tamam jalil tu serammm tau

brat2104 berkata...

kenapa aku suka entry ni ek? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster