Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 12 Ogos 2011

PUSING LAJU-LAJU!

Salam... kali ni aku nak tunjukan skill hanya orang tertentu je boleh buat yang pasti orang tu bukan aku! hehe tapi teringin jugak nak belajar sebab macam best je boleh release tension memang cekap la dorang ni! apa yang dorang buat tu?


ha! kenapa aku letak gambar tangan ni? nak tahu korang tengok video bawah ni...





P/S=hebat giler kan! perghh! tapi kan kawan aku masa sekolah dulu ada sorang dia boleh buat macam video atas ni tapi tak la pro macam dorang dia cuma boleh buat sikit-sikit je sebab dia pernah tunjuk kat aku hehe (background muzik ni macam lagu masked rider je aku dengar? haha)

13 ulasan:

Solihahazahar berkata...

hebat gileee

Wanie Affandi berkata...

sangat semart okeh!!! ada penah try..blaja dari utube..tapi sikit je la reti wat..wuwuwuw

miera berkata...

a ah, kawan aku ada sorang suka putar pen macam tu, tapi secara tak sengaja. dia kalau tengah pikir jawapan tok soalan paper ke buku ke, sambil pikir2 tu dia mesti putar2 pen macam tu. dia is pompuan okk.

- zuriey - berkata...

hebat!!

Syazana Zainn berkata...

masing2 ade keunikan..hihi xP

::FAIZ:: berkata...

mmg hebat bro... aku tak mampu buat

BERMASALAH berkata...

kalau aku buat tercampaklah pensil aku tu hahahaha

No name berkata...

practise ngan chop stik

WanFadhilah berkata...

waaaa... hanya orang2 tertentu sahaja boleh wat cam nih..

budak ciput berkata...

best ah!

mesti 48 bulan die practise!

haha

princess ain ♥ berkata...

SMART! :)

Shyrazrul berkata...

perghh...hebat giler....

si para para berkata...

bakat semula jadi..hehe

adik aku pandai jgk buat..tapi bukan buat macam ni...aku try buat.tapi hampeh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster