Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 21 Ogos 2011

ANGRY BIRD REALITI!!!

Salam kali ni aku nak letak pasal angry bird plak tadi terjumpa video ni jadi kongsi la dengan korang! (best kalau ada kat malaysia macam ni! real punya angry bird! hehe)


Angry Bird



=10 malam terakhir ramadhan 20 malam ke 21=

sekarang dah sampai pun 10 malam terakhir selalu orang kata 10 malam terakhir salah satunya adalah malam lailatulqadar tapi malam semalam aku tak rasa yang pelik pun?

-cuaca hujan sampai ke malam
-tak senyap sunyi pun sebab malam tadi rumah aku mat rempit dengan bohsia beromen depan flat aku
-cuaca semalam pun panas?
-takde tanda-tanda yang ganjil?


P/S=malam ni nak tengok macam mana plak? nanti aku bagi pendapat sepanjang 10 malam terakhir ni

14 ulasan:

azi nur berkata...

pergh gilos ass~~

reyna berkata...

best nyer boley main angry bird mcm tuh

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

kita tunggu dan lihat malam ini...

hehhe lama nik irfan hilang...
takde org share gambar pepelik lagi kalau irfan tak berblog

Shyrazrul berkata...

perghhh..nak join ! nak join ! hahaha

Tanpa Nama berkata...

xdpt laka nk tgok vdioni line lembap..ermm..xpe2 kerang2 singgah lgi..:)

Anati Soki berkata...

kasi tampar laju2 itu bohsia n mat rempit

farhana berkata...

Malam lailatulqadar ni rahsia bila berlakunya, so teruskan usaha..mana tau, rezeki tahun ni =)

BENA berkata...

kalo bena nih. xmo dh bagi org lain men. bena jek nk konkerrr . hehehehhee ;)

- zuriey - berkata...

tak pernah main angry bird ni.

MR.Z berkata...

smart dan kreatif angry bird buat camtu..

faryzh berkata...

salam.sedikit pandangan.mungkin tak semua bpeluang dapat merasai kehadiran malam lailatul qadar.hanya DIA yg maha mengetahui.wallahualam.

Unknown berkata...

huh bulan2 posa pun beromen jugak... mmg nak kena penampaq ni...

::FAIZ:: berkata...

susah nak dpt lailatukqadar tu

miera berkata...

ahahah! gempak,

oh, ini ke yg ko nak kaji.

kadang2 org yg terpilih je boleh nampak kekuasaan tuhan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster