Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 2 Oktober 2011

MANUSIA ROBOT!

Salam... sebulan aku menghilang sekarang timbul balik? hehe setiap sebulan mesti aku takde kan? kalau ada yang perasan la? ha! macam biasa la aku aku menghilang pun sebab aktif buat bussines sebab tu berhenti sebulan,sekarang aku aktif balik blog bukan bermakna aku berhenti dengan bussines aku tu? ish! mana boleh berhenti bussines pun sekarang tengah masyuk (6 bulan buat bussiness dapat beli pc dengan duit sendiri! syukur) tapi disebabkan aku sayang blog ni jadi aku update balik.. hehe

ha! entry aku kali ni macam biasa jugak video je la? hahaha korang tengok je la nanti aku buat entry bertulis dengan gambar plak? minggu ni takde masa lagi (sebab banyak aku terima tempahan belum lagi dapat disiapkan sibuk sikit)... huhu


video hari ni "human Robotic! super awesome!"



ni versi lain plak memang hebat la dorang ni background muzik pun best...



P/S=lepas ni tak tahu nak letak entry apa? tengok je la macam mana nanti... (asyik sibuk je aku semenjak join bussines ni mengalahkan orang keje pejabat? hahaha harap-harap aku dapat jadi kaya! amin...)

8 ulasan:

dill berkata...

nick! lamenye die ilang! lenkali usah ilang lame2

dill.

miera berkata...

semat gak!

miera berkata...

semat gak!

Shyrazrul berkata...

komisen2..hahahaha...

asliner berkata...

style slow motion mereka memang superb..
i like..=)

p/s: nick buat bisnes ape?

BENA berkata...

cop cop cop! bisnes ape haaaaa ? heee ;)

::FAIZ:: berkata...

haha nice

Afzainizam berkata...

perrghhhh mmg cabggih beb terpegun nengokkk

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
skuter sanyang motor sym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster