Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 1 April 2011

BUNGA ATAU?

Salam.. ha! ramai orang tertanya-tanya ada apa disebalik gambar bunga yang aku letak ni? ada yang dah tahu ada yang masih samar-samar apa benda ni? ok! rilex-rilex kali ni aku letak gambar banyak sikit supaya korang boleh tengok dengan teliti ada apa disebalik gambar bunga ni!! cuba tengok bukan 1 atau 2 tau aku letak tapi banyak!! cuba la tengok dalam-dalam kretif kan? hehe














P/S=ha! dah tahu tak apa benda ni? aduh! masih tak nampak lagi? oklah aku bagitahu ye? sebenarnya semua gambar di atas adalah gambar tubuh badan wanita ops! hahaha tak paham lagi ke? kalau tak paham cuba tengok betol-betol semua gambar diatas adalah sekumpulan manusia yang membentuk bunga! kretif kan? hehe

25 ulasan:

MR. SYAH berkata...

ooo.. bru nmpk yg sebelum ni xperasan.. heheh..

WanFadhilah berkata...

kreatif!.. nice.. tapi.. emmm.....

puteri ain berkata...

sangat kreatif ! menjadi diorg buat..

Anisa Hang Tuah berkata...

macam fairy lah :)

ayie berkata...

ish lucah tol gambar die.. tapi i like..hehe

ghost writer berkata...

jelas!

ini mesti guna teknik photoshop kan..

kreatif giler.

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
”Maaf lama kami tak ziarah”

uihhhhh seni itu indah..... orang pun nampak cantik unik hasil seni .... mmg tak perasan bila amati baru tau... itu orang

mISz SheRa berkata...

cantik seyy!!!

ïêmå å¢klê§ berkata...

aa la..
baru perasan..
giler cantik diorang buat...

- zuriey - berkata...

nampak2 org tu

::FAIZ FARISH:: berkata...

ngeri plak tgk

Oasis berkata...

Hoyyae...!!! tekaan aku paling tepat kan.? tahniah2..

cemomoi berkata...

seksi bunga tu...

Cik SHiNJU berkata...

Memang kreatif..sejibik cam bunga..

Anati Soki berkata...

unik itu cantik
unik itu kreatif
heheh.. terbaiklah!!

si para para berkata...

sangat kreatif.. hebat ko nick. mana dapat gambo mana ni..

KUREKURE COMEL berkata...

mmg kreatif.....masa first tgk...mmg tergamam la....hehehe...

tot tot kecik berkata...

salam..

waah cntiknye..tp npe bile tot tgk, xnmpk bunga..??

nmpk org mggeliat2, pelik aje gmbr2 irfan ni..but nice :)

z berkata...

nice!

mie berkata...

gue pun ada perasan gambar camni..
eheheheee

Arpiiz berkata...

yang saya nampak gambar orang je, tak pasti pulak jantinanya perempuan..huhu

azi nur berkata...

mcm ade unsur tutt tapi seyes aku suke..ngeee!!!

KHRLHSYM berkata...

teknik photoshop, tapi aku kagum cara penyusunan.

Amirrah Zawani berkata...

cantik.. mmg kreatif.. :)

Awan Biru berkata...

Fleksibelnya tubuh mereka tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster