Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 19 April 2011

LAPTOP PILIHAN ANDA?

Salam.. kali ni aku nak tunjukan laptop! eh! tunggu bukan laptop yang biasa kita tengok macam selalu jumpa kat kedai tu ni laptop unik rasanya susah nak jumpa ni kat malaysia pun belum tentu ada? kalau ada mesti mahal harga ni...


1.Laptop Quran
kenapa aku kata quran sebab bentuk dia macam al quran la? laptop ni paling aku suka kalau ada best ni...

2.Laptop Pelik
laptop ni macam pelik je aku tengok? hehe tetiba teringat buku di perpustakaan masa sekolah dulu aku selalu buat bentuk macam ni la bila dah malas baca buku.. hehe

3.Laptop Mainan
ni bukan laptop mainan tapi bentuk je macam laptop mainan? tapi kenapalah keyboard dia macam terbelah dua jer? hehe

4.Laptop perempuan
laptop ni aku rasa mesti ramai perempuan yang suka laptop macam ni? hehe

5.Laptop Buku
laptop sekali tengok macam buku je rupanya sangka ni adalah laptop tapi pakai touch screen

6.Laptop Game
kalau nak main game bentuk laptop macam ni memang best sebab rasa macam di angkasa lepas jer? hehe


7.Laptop plasma
laptop ni bentuk macam tv plasma je aku tengok tak sangka ni laptop? hehe leper sangat...


P/S=kalau korang suka laptop yang macam mana kalau diberi pilihan nak tukar laptop? hehe

16 ulasan:

Unknown berkata...

Laptop plasma tu cool.
Laptop buku tu pun dah macam ada di pasarankan.

qyqa mokhtar berkata...

wow laoptop perempuan tu kiut gila..
hahaha.
kecik n warna pink!!

BERMASALAH berkata...

yg jenis alquran tu :)

::FAIZ:: berkata...

wah nice

Wanie Affandi berkata...

nak sume laptop tu kecuali laptop pink!!!katakan tidak pada pink..hehehehhe..

sArA berkata...

Quran cntik
plasma cool
perempuan tu cute tp tanak la kaler pink
hehehe

Oasis berkata...

aku nak laptop plasma. Tak dapat ipad pun xpe lah..

dill berkata...

lawa la yang mcm buku tu. uhu!

Miss Dill^^

nurkaloi berkata...

santekk

kaloi suke yang no 6 uwh

Anati Soki berkata...

laptop fink tuh comel!!!!!

www.dunialandax.com berkata...

wah2~style2 lah lappy ni~huhu~ yang laptop pelik tu aku nak lah!



<a href="http://www.dunialandax.com/>DuniaLandax(dot)com</a>

NARDtheNERD berkata...

yang pink tu akak nak dik..
boleh bagi?
hehe.
:)

puteri ain berkata...

laptop plasma tu superb ! hehe

KUREKURE COMEL berkata...

laptop pink tu cantik gle2....hehehe

Shima Hishamuddin berkata...

i likeeeeee that pink laptop. hahahaha.

Tanpa Nama berkata...

haha mcm2...klu ak...ak nk laptop game leh maen game...xpayah p arcade o kdai game...klu tambah kipas kn best sejuk jew nk maen...^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster