Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 16 April 2011

WAJAH-WAJAH

Salam.. kali ni aku nak tunjukan wajah-wajah lelaki dan perempuan di setiap negara kalau korang nak tahu cuba la tengok kat bawah ni mana la tahu ada yang iras-iras macam korang ke? secara tak langsung korang tahu la korang tu ada kacukan dari negera mana? hehe






















P/S=aku cuba tengok cermin dan try la tengok yang mana ada iras aku? hasilnya aku rasa aku ada kacukan yang hampir pun aku rasa mata aku macam Russian campur bentuk muka macam Cina kot? hahaha hish2.. tak mungkin la aku ada kacukan dari russian! hmm.. aku geram kenapa vietnam takde? sebab aku rasa dan ramai orang kata aku ni iras orang vietnam... hehe

17 ulasan:

kiwi berkata...

org muka mesia???

Fatimah Zahrah berkata...

sy mcm jepun!!!!!!

aq tetap aq from fb

diarigadissepet@yahoo.com

BERMASALAH berkata...

aku indian mari

Ce'gu JAERA berkata...

saya plak macam iras2 Korean.. hihihihi.. perasan (",)

Munirah Ismail berkata...

hahaha..kalau muka saya mua negara ape ek?:P

::FAIZ:: berkata...

muka asian yg paling nice.... 4 me la...

qyqa berkata...

saya tetap muka melayu..hehehe

M a W a D D a H berkata...

hi..salam kenal...

aku xtahu mirip muka aku yg mana...memang org malaysia kot...wajah org malaysia cmner lak? hehehehe

Arn sweetrider berkata...

orang mesia muka camno plak tuu?

. berkata...

pesal aku iras-iras muka aku takde =.=



lupa aku... tiada muka. =.=

ALoNa CintamaniszLite berkata...

semua wajah tu lawa2 aje..kan..
kalo yg asal lagi laa lawa, hehe..

azi nur berkata...

vietnamm??huhu

Eza berkata...

tiap org akan ade 6 org lg yg iras sama dgn kita..mcm ngeri je if ternampak diri sendiri.hehe

Latest entry:Birthday present from Nuffnang :)

terokai seni berkata...

keturunan malbari takde ke... ala yang dulu slalu jual kain tu

dill berkata...

macam tak de je. special sangat kot. hahaha!

Miss Dill^^

Shima Hishamuddin berkata...

hahaha cewahh, vietnam. hahaa saya orang melayu je. hahaha

asliner berkata...

eh..
macam mexican! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster