Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 22 April 2011

CAKELAND!

Salam.. kali ni aku nak tunjukan rumah kek! hehe senang cerita tempat ni semua di perbuat dari kek! perghh!! sedap kan dengar? nak tengok macam mana rupanya? cer lihat ni...








P/S=kalau korang la masuk tempat macam ni apa korang lakukan? hehe kalau aku memang aku akan cuit sikit kat jari aku makan tapu sorok-sorok jugak la nanti takut kantoi plak kang? hehe

26 ulasan:

nurkaloi berkata...

kalau kaloi laa kan kan
baring terus atas cake tu terus
makan banyak2 hehehe

KUREKURE COMEL berkata...

perhhhh...betul ke kek tu?sgt kagum lah...

Anati Soki berkata...

heee... kalau anat masuk.. mesti de je kek yg aka dipotong dan di ngap oleh anati soki. muahaha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

best nye bila dpt pg tmpt mcm ni kan? kalau kina pun akan cuit skt kek tue.heheheeh..

Wanie Affandi berkata...

sure wangi je bau..

asliner berkata...

wow..
macam sedap..
tapi kalau tambah blueberry lagi ok..=)

Miss Dill berkata...

wah! cantiknye! kreatif2~

Miss Dill^^

cik sakdi berkata...

serius ke dari kek.. membazirnya letak kat lantai. haha

Awan Biru berkata...

Kalau Awan, Awan gigit saja biar ada bekas.

princess ain ♥ berkata...

emm...sayangnye nk mkn kek 2..cantik..

Cik Nin berkata...

kat mana ni? kat mana ni? (excited gler klau dpt pergi)

klau baru beli labu sayong, klik sini: TAK SANGKA ADA ORANG JELES!

baincardin berkata...

biler laa nk abis kek tu??? ^_^'

SizZLing SuZai berkata...

wow ingatkn kotak kek ghupenyer...nk gigit r "^^

black cat berkata...

ko wt ak lapo hahah...klu ak dpt conferm licin heheh...

KHRLHSYM berkata...

syurga untuk orang-orang yang sukakan kek. hihi.

Seimura berkata...

oh, aku tak makan kek so tak kan usik la. haha. awsome lah boleh buat rumah kek. ngee.

Miss Deamy berkata...

wahh ! lapar . huhu ~

dya adriza berkata...

like this so much! serius suka kek..

Judiene berkata...

Aku bukan setakat cuit jari je, bawak la piring sekali alang² tu kan.
Hahahaha.

Shima Hishamuddin berkata...

tak de ke rumah daripada coklat ke ? candies ke ? hahaha tak minat kek ! hahahahahaha

Amirrah Zawani berkata...

mak aih.. sapa lah yg rajin reka benda2 cani.. kretif sungguh.. :)

::FAIZ FARISH:: berkata...

kan bagus kalau harijadi aku dpt banyak kek mcm ni

WanFadhilah berkata...

7 hari 7 malam pn tak kan abis kalau makan kek ni..

~Nabilah~ berkata...

waaaa....nmpk sdp jer...klau msk,x yah kuar dh...dduk je dlm tue...hehehe

mie berkata...

rugi kalo xmerasa..
eheheee

Miss A berkata...

I love cakes!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster