Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 27 April 2011

5 GAME FPS PILIHAN NICK IRFAN

Salam.. kali ni entah macam mana tetiba nak cerita pasal game plak? memandang aku sekarang full time jual game sekarang hari-hari menghadap game? jadi sepanjang aku berniaga game ni aku sajak nak berkongsi game paling menarik minat aku salah satunya bergenre "Fps (first person shooter)" antara game favourite aku adalah game...


Far Cry 2
ni adalah game yang pertama aku main dalam laptop aku masa baru beli? hehe enjoy jugak game ni berlatarkan suasana dia africa...

Half Life 2
game ni plak berkongsepkan saintis jadi watak utama menarik jugak game ni..

Battlefield Bad Company 2
game ni yang aku tengah main sekarang agak menarik sebab game ni bila main rasa macam jadi tentera plak sebab kebanyakan tempat perang dalam hutan..

Medal Of Honor Limited Edition 2010
game ni plak aku mula was-was nak main sebab game ni tapi akhirnya habis jugak main game ni kita jadi askar america kena perang dengan taliban..

Call Of Duty Modern Warfare 2
game ni best sebab setiap mission kena pergi ke merata tempat! memang best giler..


P/S=habis la traffic aku menurun la lepas ni? sebab buat entry pasal game sebab selalu yang singgah blog aku kebanyakan perempuan? buat plak entry game perempuan mana la minat game? hehe maaf yer kalau entry kali ni membosankan....

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo maen game ni,mesti tak gerak2..takut..cam real je..haha

Shima Hishamuddin berkata...

semua tak penah main, haha counter strike tak minat ?need for speed ? the sims ? hahahaha

Tanpa Nama berkata...

woa sumanya perang....
xder game o2jamoffline ker??
ni klu lwn ngn adek ak rser2 sapa la lg hebat dedua kuat maen game perang..

Farhan Zulhusmi berkata...

medal of honor tu memang best nick...
farhan pernah gak maen game tu...

Unknown berkata...

test

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster